Gå til innhold

Kjøp av nytt lydkort!

Anbefalte innlegg

Etter en del problemmer med mitt mange år gammelt soundblaster kort og så lenge ikke mitt soundblaster 16 funker(null isa slot i maskina) vurdere jeg å gå i innkjøp av et nytt lydkort. bruker maskinen så å si bare til spill. noe musikk og noe filmer blir også sett på. i tilegg har jeg et tvkort som jeg bruker en del. dette er en av problemene med kortet jeg har i dag.. etter en stund slutter line-in å funke.. hehe

så har noen tips til lydkort jeg burde gå til innkjøp a? penger er i prinsippet not a object men jeg ser ikke vitsen i å kjøpe noe rådyrt til dette bruket.

dr3as

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.. Det har bra lyd, Digital Utgang, ikke optisk. Men det trenger du vel kanskje ikke heller siden du for det meste skal spille. I tillegg så støtter Audigy Dolby Surround, og alle EAX utgivelser som har kommet til nå. Dette gjelder EAX, EAX 2, EAX 3 og EAX Advanced HD. Mulig det er flere. Det er de jeg har sett på spill i hvertfall.

Fornøyd nå? :razz:

Lenke til kommentar

Ettersom Creative har en tendens til å ikke passe sammen med andre kort som bruker pci bussen, så vil eg anbefale et lydkort fra enten Hercules, Terratec eller Phillips. Hercules og Terratec finner du på Komplett.no, Hercules og Phillips finner du på databutikken.com

ps: jeg hadde en audigy en gang. den ville selvsagt ikke samarbeide med resten av korta mine, og dermed var det en hyggelig sprakelyd i alle mp3'ene mine.. :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...