Nauz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei. kobla opp Mitt nye logitech z5500 i sta.. (helt nytt).. men etter kanskje 5 min så slokna det! Skulle rette på en kontakt bak subben(som ikke hører til høytalerene) og klarte da og få hånda bort på subben.. da slukka hele greia.. Det lyser ikke på "volum kontrollen".. har prøvde og bytte stikkontakt, osv men får ikke liv i de igjen.. virker som det er sikringa som har godt.. kanskje jeg var litt statisk eller noe og tok den pga det... Kan dette stemme? må jeg kjøpe ny sikring da? og hvor får man kjøpt det? og hva koster de? etter 5 minutter slokker de, fikk litt dårlig første inntrykk gitt Lenke til kommentar
Tim Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har lest om noe lignende før, da var det sikringen. Søk og du skal finne:) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Har lest om noe lignende før, da var det sikringen. Søk og du skal finne:) 5740959[/snapback] har søkt litt.. og tror det kan være sikkringen.. men kan den virkelig gå av så lite? og jo. jeg har et" teppe" som ligger et par cm fra subben(pga kontostolen skal stå mer rolig).. kanskje jeg burde flytte det? pga statisk ell? Endret 12. mars 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Tok ut sikringa og bytta den ut med en annen "lik en fra en annen sub) og nå funker det fett men et siste spm.. kan en "dårlig" sikring osv gjøre noe på lydkvalitet en? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 btw: hvor stor var orginalsikringen, og den du puttet i ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har aldri erfart at sikringer virker inn på selve lydkvaliteten. Om det skurrer er det i de fleste tilfeller andre ting som skaper problemer, f.eks skjerming osv. Men for all del; gjør som espen over meg her sier så du ikke griller anlegget ditt i tilfelle det er noe kluss med strømnett e.l.! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 har ikke den gamle sikringen her. men det sto det samme på de..(husker ikke helt i hode hva det sto).. de var også like store(fysisk).. men den fra det andre anlegge var gjennomsiktig(man så tråden inni) mens den som satt i z5500 var helt hvit.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Sånn, i dag tok jeg med den gamle sikringa(Som gikk) til den lokale elektro butikken og kjøpte 2stk "like", så nå har jeg det på lager men det jeg lurer på nå er om jeg burde bytte til en av de" ny" eller bruke den jeg fortsatt har.. sikkringene er like, bare at den ene er 5 år gammel.. men den gjør vel jobben sin forde? mvh.Mr.Nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå