krizkriz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kom over denne artikkelen i dagens VG. Sykt! Mannen får kanskje 320 millioner kroner for ulykken også vil han anke for han synes det er for lite. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Herregud så penge-gale folk er. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Disse rettssakene går over styr snart. Mannen var selv mest sannsynlig årsak til ulykken pga uvettig kjøring. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 At det er mulig! 320 millioner for at kollisjonsputene ikke ble utløst. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Han mener erstatningsbeløpet på 320 millioner kroner er for lavt. Kom hit så skal jeg faen meg sørge for at du ikke kan bruke de 320 millene! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Var akkurat det jeg tenkte òg, Nordoelum. For en jævel. Så lenge han får pengene bryr han seg nok ikke om hva andre mener om han. Endret 12. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 At det er mulig! 320 millioner for at kollisjonsputene ikke ble utløst. 5740402[/snapback] ...og de skulle heller ikke bli det på den type ulykker... Fy **** la han idioten brenne et visst sted... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hvem som helst tror jeg hadde saksøkt firmaet hvis dems sine kollisjonsputer ikke hadde utløst. Mannen ble ganske ufør, og da skjønner jeg godt at han saksøker. Men å anke når han kan få 320 mill er galskap! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Men kollisjonsputene skal vel ikke bli utløst i den situasjonen uansett? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Bilen velta jo, eg har ikkje sett bil med kollisjonsputeutløysar i taket før, men det er vel berre Volvo som ikkje har dette? Virka veldig suspekt at Volvo ikkje fekk lov til å undersøke saken og argumentere mot søksmålet. For alt me veit kan han ha kopla ut kollisjonsputene og latt sine såkalla "ekspertar" kopla dei inn igjen etter ulykka, eller rett og slett ignorert ein sånn detalj. Det står ikkje stort om korleis bilen velta, men ettersom Volvo uttaler at "kollisjonsputene ikke er laget for å løse ut i ulykker som det mannen opplevde." er det tragisk at han vant. Endret 12. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tror jeg skal putte penisen inn i eksospotten, og saksøke Jeep for at jeg ikke fikk den ut igjen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) som jeg sa en annen plass, greedy motherf*!! 320mill for lite.. fyren ser ut til og være 40 kanskje. han lever neppe noe særlig lengre enn 40 år til, dvs at han kan bruke 8 mill i året. det burde være nok for selv de grådigste av oss.. men neida. han kommer nok til og sitte igjen med ingenting tilslutt. edit: bare det at han velger å anke etter og ha fått tilbud om en slik ekstrem erstatning viser jo at dette ikke er en mann som er ute etter rettferdighet, men at det kun er grådighet og penger som driver han. Endret 12. mars 2006 av phax Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Denne mannen fortjener absolutt ingenting av Volvo. Dessuten er det vel forsikringsselskap som skal ta denne saken, vel? Endret 12. mars 2006 av kremt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Uff, jeg kræsja. bilen sin skyld :!: helt absurd. 320mill for lite for ingenting Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvilken myndighet har det ukrainske rettsvesenet til å pålegge Volvo å betale? Volvo har ingen avdeling i Ukraina, Sverige kommer neppe til å "utlevere" Volvo, eller tvinge dem til å betale. Skal Volvo måtte betale noe, må saken taes opp i en svensk domstol, som neppe kommer til å komme fram til samme resultat. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Airbager er ikke laget for å løse ut under velt. Dette er fordi de er programert til å løse ut når det oppstår en viss retardasjon. Det sittter flere sensorer rundt i bilen som føler retardasjon, og hvis det ikke oppstår nok retardasjon utløses ikke airbagene. Ved en velt hvor det ikke oppstår en bråstopp utløses de derfor ikke. Veltebøylene derimot (hvis det er cab) skal sprette opp både ved velt (dvs. når bilen heller mer enn et visst antall grader) og ved en krasj. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Helt latterlig at enkeltpersoner skal kunne få ut opptil 1 milliard av en bilfabrikant, slik som det har blitt noen ganger i USA Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sykt! Pengegriske idiot! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 320 mill + dekt tapt arbeidsinntekt ?? Syke mannen! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 faktisk står det ingen plass at Volvo garranterer at Airbaggen utløser i ulykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå