xD^^ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg synes det er topp at arbeidsloggene er delt i to; "Arbeidslogger" og "Arbeidslogger - Kommentarer". Helt topp. Men, så er det en bakside og, kanskje flere, men den som har plaget meg er: - Hver gang jeg skal inn i en av trådene innen "Arbeidslogger", altså de med bare bilder, så tar det evigheter før alle bildene kommer opp. Det vil si, for at jeg skal kunne se den siste oppdateringa, så må jeg vente til alle bildene er ferdig. Jeg vet om en løsning; sette ned antall innlegg per side. Men i andre tråder, som jeg er aktiv i, så er det med mange innlegg per side kjekt. Så, mitt forslag er: Kunne det vært en idè å for eksempel hatt en oppdatering per side. Så hvis du så etter oppdatering nummer 1, bladde du bare til side 1. Oppdatering 2 - Side 2. And so on. Håper noen andre kunne tenke seg hva jeg har lagt frem, en oppdatering per side. (PS: Jeg sitter på 4mbit fiberoptisk bredbånd, så ikke si at jeg bør skaffe meg ny linje.) Endret 12. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Og, har funnet enda et problem: -Det blir vanskeligere å følge med i Arbeidsloggene, siden de ikke legger seg i 'Mine innlegg'. :--) Endret 15. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Brik favoritter funksjonen til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg