Gå til innhold

Feil i GRAW...


And.rs

Anbefalte innlegg

Har spilt GRAW mye nå og elsker spillet. Men har oppdaget endel ganske irriterende feil. Når jeg spiller et av de natt brettene og har lite liv igjen og skal krabbe på bakken flyr han istedenfor rett opp og ned. En annen feil er at man kan når som helst gå rett gjennom alle team-mates (mulig det er der for at man slipper flere AI folk som står i veien osv?)

I tillegg er det grafikk feil når du skal til extraction point på første mission, da tønner osv dukker opp ca 0,3 sek for sent.

 

Prøvde å laste inn noen film snutter av problemene men det gikk ikke da pcen klikka.

 

Er dette noe andre også har merket? Mulig det er noe feil med min versjon? :hmm:

5740073[/snapback]

 

¨

 

 

-Har opplevd akkurat det samme. Det med teammates trur jeg er meningen at det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nu har dette med "flygende soldater" med andre ord, du går akkurat som et tog på skinner. skjedd meg også. Det gikk bare ann å krype som vanlig, men ikke snike eller gå. Jeg fulførte brettet men problemet fortsatte også på neste brett, da reloaded jeg siste save og så var alt som vanlig igjen.

 

 

Spillet er forresten på grensen til frustrerende i "hard" modus, på grensen altså, ikke over:-)

Lenke til kommentar
Har spilt GRAW mye nå og elsker spillet. Men har oppdaget endel ganske irriterende feil. Når jeg spiller et av de natt brettene og har lite liv igjen og skal krabbe på bakken flyr han istedenfor rett opp og ned. En annen feil er at man kan når som helst gå rett gjennom alle team-mates (mulig det er der for at man slipper flere AI folk som står i veien osv?)

I tillegg er det grafikk feil når du skal til extraction point på første mission, da tønner osv dukker opp ca 0,3 sek for sent.

 

Prøvde å laste inn noen film snutter av problemene men det gikk ikke da pcen klikka.

 

Er dette noe andre også har merket? Mulig det er noe feil med min versjon? :hmm:

5740073[/snapback]

 

¨

 

 

-Har opplevd akkurat det samme. Det med teammates trur jeg er meningen at det skal være sånn.

5766943[/snapback]

 

Ja det er mulig det skal være sånn. Det er jo litt praktisk i og med at Ai til team mates ikke er all verden, og da står de liksom aldri i veien...

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål selv:

 

I starten av spillet så hadde jeg full oversikt som at fiendene hadde røde merker rundt seg og når jeg sendte lagkameratene mine mot en vegg så kom det opp 3 ikoner som fortalte meg hvor de ble plassert. Men nå som jeg har kommet et stykke i spillet, så merker jeg ingenting. De røde markeringene er borte(dukker opp i tac-map) og merkene som viser hvor soldatene mine plasserer seg er heller ikke der. Forsvinner de av seg selv, eller har jeg kommet borti en knapp eller noe? Finner ikke muligheten til å skru det på igjen.

5745700[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noen innstillings muligheter for dette, men det er jo mulig det finnes. Hvilke brett er det du ikke har disse røde/blå mareingene?

5746148[/snapback]

 

 

Det første jeg tenkte er at man må bruke dronen for å merke ut hvor fienden er. Det er jo ikke alle brett man har drone, men der man har må man først sende denne ut og søke. Men du kan jo ha truffet en knapp........

Lenke til kommentar

Har kun sett 1 bug i spillet og det var akkurat etter at jeg drepte Carlos. Når jeg skulle til extraction point og hoppe inn i helikopteret så var han ene medsoldaten min langt oppe i lufte og løp for seg selv. Var dritkult å se på, og den retta seg opp igjen når jeg gikk inn i helikopteret. Ellers så funker det helt nydelig.

Lenke til kommentar

Værste er når man spiller på hard modus og fiendene ligger ned bak objekter som kasser eller tønner osv. Det ser ut som de står men man får ikke en aktiv aim på dem (veldig skarp rødfarge) selv om de står i det åpenbare. Har ikke sett dete i normal modus også skjer det ganske skjelden.Tror ikke AI'en er satt til å ligge bak objekter i normal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...