Gå til innhold

Feil i GRAW...


And.rs

Anbefalte innlegg

Har spilt GRAW mye nå og elsker spillet. Men har oppdaget endel ganske irriterende feil. Når jeg spiller et av de natt brettene og har lite liv igjen og skal krabbe på bakken flyr han istedenfor rett opp og ned. En annen feil er at man kan når som helst gå rett gjennom alle team-mates (mulig det er der for at man slipper flere AI folk som står i veien osv?)

I tillegg er det grafikk feil når du skal til extraction point på første mission, da tønner osv dukker opp ca 0,3 sek for sent.

 

Prøvde å laste inn noen film snutter av problemene men det gikk ikke da pcen klikka.

 

Er dette noe andre også har merket? Mulig det er noe feil med min versjon? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å kjøre et google søk på det. Hvis du ikke finner noe, hvordan har du plassert boxen? Står den for varmt kanskje? Krever sikkert en del muskelarbeid å kjøre dette spillet :) Går det an å spille samme brett i quick mission, prøv det og se om problemet duker opp der.

 

Har du undersøkt dvd plata? Er det noe skitt eller riper på det?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

hm, veldig rart. Da får jeg vel bytte det på mandagen tenker jeg. Er jo mulig det er maskinen også som ikke er helt god...

 

Har forresten testet i quick mission og merker ingen ting forskjell + at maskinen står riktig plassert...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Dessverre ser det ut til at GRAW har en mere alvorlig feil et stykke ute i spillet...

 

Many users on the official Xbox forums are antagonizing over spending $400+ on their Xbox 360 consoles again. This time there appears to be a flaw with GRAW where the game freezes. This happens after the gamer dies during a certain point on what appears to be a few different levels. When they click "A" to continue the game flat out freezes with the GRAW skull icon loading screen

 

og

 

Yeah, I was about to say: Don't delete your save game or start a new one. It won't work. The same thing happened to me. I tried logging into another profile and doing all kinds of things to try to make it work.

 

Lets hope that we hear of an official patch soon since this game has been greatly favored by many players up until just over 33% of the Campaign.

 

Link HER

 

Det var jo en liten showstopper i CoD2 i forhold til savegames. Så disse konsolltitlene kan være litt rustne de og.

 

Håper Ubisoft kommer med patch snart til GRAW.

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noen problemer med GR:AW enda værtfall, ingen av de nevnte heller.

 

Eneste jeg syns er litt dårlig er at hvis du kaster en smoke granat og går inn i røyken så ser(ja hva skal jeg kalle det) grafikken litt dårlig ut eller noe slikt, men det bryr jeg ikke meg noe om.

 

Syns GR:AW er helt klart det beste spillet til Xbox 360 så langt.

Lenke til kommentar

Har hatt en del problemer jeg også. Et irriterende øyeblikk var da alle 3 soldatene på laget mitt sto med geværet rett i luften og tok geværet opp og ned hurtig. Var nok en klikk som kom pga en fiende på taket og en lei posisjon. Dog BØR ikke slikt skje. Det såg helt idiotisk ut!!

Lenke til kommentar

nå er spillet helt gæernt... vær gang jeg har lite liv igjen begynner mannen å fly bortover eller mer sveve, ja spøkelses aktig egentlig...

 

Eneste jeg lurer på er om slike feil kan komme av at konsollen ikke er i sine fulle fem, eller er det større sjanse for at det er spillet?

 

Har bare hatt små problemer som frysning av konsollen før så vil ikke si jeg kan merke noe spesielt ved den...

Lenke til kommentar

Opplevde og noe rart isted. Når jeg lastet inn spillet ble allt plutselig grønt. Menyer, folk, bygninger.. allt var grønt. Stopp spillet og gikk ut i dashboard som også var blitt grønt. Vet ikke om det var spillet som forårsaket det (grønnfargen minnet om nightvision effect) eller xbox'en. Ble fikset etter en liten restart, men ble litt bekymret.

Lenke til kommentar

Det med en at man flyter bortover hengendes i luften har jeg opplevd mye på nattbrettet, en grafisk bug som kommer når man legger seg ned. Har absolutt ingenting å gjøre med hardware.

 

MEN- på et litt senere brett, i enlan by så fikk jeg stoooore grafikk-feil. fikk svære svarte vegger og rare spikes-figurer rundt omkring på brettet.

 

Mye rusk i maskineriet til GRAW ja.

 

Men fortsatt det beste spillet til X360 !

Lenke til kommentar
Det med en at man flyter bortover hengendes i luften har jeg opplevd mye på nattbrettet, en grafisk bug som kommer når man legger seg ned. Har absolutt ingenting å gjøre med hardware.

 

MEN- på et litt senere brett, i enlan by så fikk jeg stoooore grafikk-feil. fikk svære svarte vegger og rare spikes-figurer rundt omkring på brettet.

 

Mye rusk i maskineriet til GRAW ja.

 

Men fortsatt det beste spillet til X360 !

5744249[/snapback]

 

Mye av det samme som jeg har opplevd ja...

 

Men som du sier så er det et knall spill som er kult uansett, og det kommer nok en patch etterhvert...

Lenke til kommentar
Det med en at man flyter bortover hengendes i luften har jeg opplevd mye på nattbrettet, en grafisk bug som kommer når man legger seg ned. Har absolutt ingenting å gjøre med hardware.

 

MEN- på et litt senere brett, i enlan by så fikk jeg stoooore grafikk-feil. fikk svære svarte vegger og rare spikes-figurer rundt omkring på brettet.

 

Mye rusk i maskineriet til GRAW ja.

 

Men fortsatt det beste spillet til X360 !

5744249[/snapback]

 

Skulle mene at det problemet du snakker om err noe som er feil i driverene til Ati chippen.. Har hørt noe om det.. Men det løser seg ved restart eller grenadering av bilen.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål selv:

 

I starten av spillet så hadde jeg full oversikt som at fiendene hadde røde merker rundt seg og når jeg sendte lagkameratene mine mot en vegg så kom det opp 3 ikoner som fortalte meg hvor de ble plassert. Men nå som jeg har kommet et stykke i spillet, så merker jeg ingenting. De røde markeringene er borte(dukker opp i tac-map) og merkene som viser hvor soldatene mine plasserer seg er heller ikke der. Forsvinner de av seg selv, eller har jeg kommet borti en knapp eller noe? Finner ikke muligheten til å skru det på igjen.

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål selv:

 

I starten av spillet så hadde jeg full oversikt som at fiendene hadde røde merker rundt seg og når jeg sendte lagkameratene mine mot en vegg så kom det opp 3 ikoner som fortalte meg hvor de ble plassert. Men nå som jeg har kommet et stykke i spillet, så merker jeg ingenting. De røde markeringene er borte(dukker opp i tac-map) og merkene som viser hvor soldatene mine plasserer seg er heller ikke der. Forsvinner de av seg selv, eller har jeg kommet borti en knapp eller noe? Finner ikke muligheten til å skru det på igjen.

5745700[/snapback]

 

Jeg har ikke sett noen innstillings muligheter for dette, men det er jo mulig det finnes. Hvilke brett er det du ikke har disse røde/blå mareingene?

Lenke til kommentar
Men det løser seg ved restart eller grenadering av bilen.

 

Hva mener du med det?

5745425[/snapback]

 

Tenker på at hvis man restarter 360 en eller sprenger bilene så forsvinner problemet.. Hvis man sprenger de så forsvinner det jo bare til modellen gjentar seg da..

 

Har et lite spørsmål selv:

 

I starten av spillet så hadde jeg full oversikt som at fiendene hadde røde merker rundt seg og når jeg sendte lagkameratene mine mot en vegg så kom det opp 3 ikoner som fortalte meg hvor de ble plassert. Men nå som jeg har kommet et stykke i spillet, så merker jeg ingenting. De røde markeringene er borte(dukker opp i tac-map) og merkene som viser hvor soldatene mine plasserer seg er heller ikke der. Forsvinner de av seg selv, eller har jeg kommet borti en knapp eller noe? Finner ikke muligheten til å skru det på igjen.

 

Du må holde inne x og velge den diamanten under night v goggles... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...