Gå til innhold

Bra design, trådløst og helst Bluetooth

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter trådløst tastatur / mus. Jeg vil helst a bluetooth pga liten mottaker og mer sikker forbindelse mellom tastatur / mus og PC'en.

Har sett litt på Logitech diNovo Media Desktop Laser . Det ser ganske bra ut, men jeg har vel et inntrykk av at den MediaPad fjernkontrollen som følger med er noe tull. Den fungerer vel bare med Logitech sin software? Eller kan jeg bruke den til å styre Windows Media Player / Windows Media Center? Jeg har ingen tro på at hardware produsenter som Logitech kan lage noe skikkelig software ala Windows Media Player eller Windows Media Center.

Er det noen som har målene på selve tastatur-delen?

Hvordan er fargen? På bildene ser det ut som om det litt blåaktig (rundt) og ikke rent sølvfarget? Vil helst ha rent design med kun sort / sølv.

Hvor bra er denne MX 1000 laser musen?

Endret av T2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech UltraX Cordless Media Desktop ser lovende ut. Skulle gjerne sett at det var Bluetooth, men vanlig RF duger kanskje det også. 10 fot avstand blir kanskje litt snaut. Det er jo ikke mer enn ca 3 meter. Fra LCD TV'en til sofaen har jeg ca 4 meter.

Er det noen som har erfaring med dette produktet?

Hva med rekkevidden for RF trådløse mus / tastatur? Er det stopp på 10 fot?

Lenke til kommentar

Halla!

Er faktisk på jakt etter noe av det samme selv, og seff bluetooth...

Til nå har jeg bare set mac tastatur/mus med bluetooth.. så kjøper meg en mac jeg :tease: neida...

Litt dårlig med inlegg her.. det er dårlig folkens!!

gi oss noen råd!

Lenke til kommentar
Har sett litt på Logitech diNovo Media Desktop Laser . Det ser ganske bra ut, men jeg har vel et inntrykk av at den MediaPad fjernkontrollen som følger med er noe tull. Den fungerer vel bare med Logitech sin software? Eller kan jeg bruke den til å styre Windows Media Player / Windows Media Center?

5740045[/snapback]

Mitt Logitech Dinovo (ikke-laser, men det betyr vel ingenting) funker bra med allslags software, mediapaden óg. Bruker f.eks Zoomplayer og Foobar2000, uproblematisk. Er fornøyd med dinovo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...