MrBjoern Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sitter her med meny.js Hvor skal jeg legge inn <script src="meny.js" /> ? Skal det lagres i <head> <script src="meny.js" /> <target="_left"> </head> Vis jeg skal åpne menyen på venstre side? Vis dette er feil. Kan noen skrive inn den riktige koden? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Du er nok litt ute å kjøre her gitt: 1. du har gitt oss en brøkdel av koden 2. Vi vet ikke hva meny.js gjør 3. det finnes ikke et target element 4. Du bør absolutt ikke skrive xhtml Gir du oss litt mer info rundt problemet kan vi muligens hjelpe deg. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 many.js lukter litt av en meny, og menyer bør ikkje skrives i javascript, da siden din vil bli totalt ubukelig for brukere uten javascript aktivert. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp, som sagt: Gi oss mer info. og det at menyen ikke bør lages i et "språk" ikke alle har aktivert! Lag heller menyen i html... Ut i fra target="_left" ser det ut som du også bruker frames, det vil jeg frarøde deg bl.a. p.g.a. søkemotorene fungerer.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 sorry, min feil. jeg fikk liksom brøkdelen av et svar i en post tidligere. uansett nå har jeg fått meg ny og bedre host med php. vi kan ta det derfra. Vs jeg skal ha en meny på siden i php da (endrer litt på filtypene her siden jeg har byttet host) Og legger inn noe som ligner dette. ?php php include. og fila. (husker ikke skriptet. så jeg setter pris på om noen har et enkelt php include script jeg kan bruke) vis jeg skal ha menyen å venstre side hva blir koden da? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 html: <div id="meny"> <?php include("filnavn.php"); ?> </div> css: #meny{ float:left; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå