MrBjoern Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) har denne "send mail" koden <html> <body> <form action="MAILTO:[email protected]" method="post" enctype="text/plain"> Navn:<br> <input type="text" name="name" value="yourname" size="20"> <br> Mail adresse:<br> <input type="text" name="mail" value="yourmail" size="20"> <br> Komentar:<br> <input type="text" name="comment" value="yourcomment" size="20"> <br><br> <input type="submit" value="Send"> <input type="reset" value="Reset"> </form> </body> </html> Det jeg vil er og legge på en ekstra linje under "komentar" i scriptet. Går det? Endret 12. mars 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Med en textarea? <textarea name="textarea" rows="2"></textarea> Hvor rows er antall linjer Funker virkelig dette? ] <form action="MAILTO:[email protected]" method="post" enctype="text/plain"> 5739927[/snapback] Endret 12. mars 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 hehe var bare noe jeg skreiv. egentlig henta jeg det meste fra w3schools så mailen var [email protected] Og tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå