Rikkely Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei Jeg har kjøpt meg et xtrememusic lydkort, men jeg finner bare en console for den. den er ikke noe å skryte av. Den er stygg, grå og enkel + at den er svært dårlig etter min mening. Jeg har surfet og researcha litt, og på mange av de screenshotta jeg ser der er det fine, behagelige og nøyaktige consoler (de er blå). Noen som vet noe om dette? evt. gi meg en link til en slik console\equalizer. På min console kan jeg ikke stille på diskant, bass osv... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Consolen skal ligge på cd'en som fulgte med lydkortet ditt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 prøv det programmet som heter creative console launcher. ikke creative audio console Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Nei det er bare drivere og audio console som ligger på cd. Jeg finner ikke console launcher, har lett i en halvtime nå, finner ingenting. Kan noen gi meg en link? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Min Datamaskin -> C: -> Program Filer -> Creative -> Soundblaster X-Fi -> Console Launcher -> ConsoLC.exe. Kan da ikke være vanskelig? Ellers reinstaler driverne. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Jo det er ganske vanskelig... jeg har reinstallert 3 ganger. Det som er problemet er at jeg ikke har mappen: Soundblaster X-Fi . Driverne fant jeg her: Creative Vedlegg med screenshot er med Endret 16. mars 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 www.creative.com og kjør autoupdate Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg har gjort det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Når du instalerer, krysser du av for at Console Launcher skal være med? Egendefiner instalasjonen og velg det du skal ha med den, da skal det funke. Ikke la instalasjonen gjøre det selv, altså ''Typisk'' instalasjon. Men heller fiks på det selv. Og, en ting til. Ikke instaler driver som er med. (En idè og bytte PCI plass? Gjør det!) Gjør følgende: - Slett drivere. (Så manuell sletting, dvs. slett resterende mapper osv.) - Skru av maskinen. Koble av ledninger. Åpne PC'en og bytt PCI plass. - Skru på kabinettet igjen, på med ledninger og skru på. - Windows starter. Det kommer opp en boble om at Windows har funnet en ny enhet/hardware og blabla. Gå ut av dette. - Last ned driver fra Creative.com her. Dette er for XtremeMusic. - Putt inn CD som følgte med. Instalèr det du skal ha med og pass på å få med Console nå da. Men, ta vekk instalasjon for driver! Veldig viktig. Vent til alt er instalert. - Instalasjon er ferdig. Ikke restart. Åpne den nye driveren du lastet ned og instalèr. Etter dette er ferdig, restart. Dette virket for en venn av meg. Bugg og slikt har ikke funnet sted hos han enda. Jeg gjorde det også, men dog instalerte jeg med en gang den nye driveren jeg linker til der. Si ifra om det funker/ikke funker. Endret 16. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg fikk ikke med noen cd Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Ikke CD? Da må du bruke garantien, lever tilbake og få en ny boks med XtremeMusic. CD'en skal være i den hvite konvolutten tror jeg. Sammen med manual og slikt. Hvordan har du fått programene da? Creative.com? Ikke rart du ikke Console Launcher da, den er i CD'en. Endret 17. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Aha ja. så consolen ligger ikke på creative.com? Amatørmessig gjort av komplett.no Tusen takk for all den hjelpen jeg har fått =) hyggelig at det finnes folk som gidder å hjelpe. THX onyX Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Ja, Console Launcher ligger i CD'en ja. Se å få bytta den bare, du får en ny en. Og, følg oppskriften min lengere opp, men da trenger du ikke å tenke på det med PCI plass, da instalerer du den for første gang. Endret 17. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Nå er alt installert. Tror kanskje lyden ble 10 ganger bedre :O Fikk låne cden av en kamerat. Igjen, Tusen takk for hjelpen! Tror ikke det er trygt å la suben stå 30 cm fra pcn Endret 17. mars 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Nei det er bare drivere og audio console som ligger på cd. Jeg finner ikke console launcher, har lett i en halvtime nå, finner ingenting. Kan noen gi meg en link? 5740625[/snapback] Jeg sier i første post at Consolen ligger på cd'en som fulgte med lydkortet. Så sier du at du finner ikke den på cd'en og deretter har du ikke noe cd i det hele tatt. Litt morsomt. :!: Men bra at det ordnet seg hvertfall. Endret 17. mars 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 ser det, hehe litt morsomt ja! Jeg mente driverne på nett da, eller trodde egentlig det var det samme. men i en av de siste postene så fant jeg ut at de programmene som ligger på cden ikke er de samme som er på nett. Men tross min dumhet og alt det der, så ordnet alt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå