Bone Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Heisann! Siden jeg har kjøpt meg ny maskin i det siste, så har jeg gledet meg så enormt til å ta opp FarCry -spillinga igjen.. og idag gjorde jeg deg! Men, jeg har fått et problem.. Jeg installerte FarCry fra DVD Installerte så Patch 1.3, 1.31, 1.32 og 1.33.. Prøve så dette, og ble jo helt ..men, så kom jeg på at det var ettellerannet som gjorde at jeg kunne få ENDA bedre grafikk! Fant til slutt ut at dette var HDR -effektene! :thumbub: ..så jeg søkte og fant denne fila; FC1_4prereleasepatch-[Guru3D.com].exe Den skulle fikse dette med HDR på ATi -kort! ..og jeg installerte! Det var bare så vidt jeg måpte!! ..men, medaljen hadde sin bakside Kulene mine vil aldri ta slutt!! ..det er som en "unlimited bullet" -cheat har blitt aktivert, eller noe.. Jeg kan dø, og granaten som man får helt i starten der, den "får jeg ikke igjen".. Det er bare kulene til pistolen og maskingeværet (og de våpnene som trenger sidde), som aldri minskes i antall! Noen som har vært borti dette programmet her, eller vet hva som skal gjøres? Er litt fortvilet om jeg ikke får spilt det (på vanlig måte, uten cheat) med dissse FLOTTE HDR-effektene.. Takk for all hjelp!! Bone Endret 12. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Omformulere meg litt; Hvordan får dere til å enable HDR hvis dere har ATi -kort? Går alt greit, eller har dere problemer? Takk! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Ingen som har fått dette til med ATi -kort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hva med å prøve r_hdrrendring 0-11 (7 er best) skal gå med de nye ati kortene inkludert aa som det ikke går på nvidia kortene men ps det krever ati x1... kortene for å få det til da Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Det er det jeg har gjort, og det fungerer.. Men, som jeg beskrev i første posten, så når det fungerer så får jeg "unlimited med bullets"! ..så hvis jeg skal spille med HDR (på mitt x1900xtx -kort), så må jeg "slite" med uendelig med kuler, og det vil jeg jo ikke! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det med evig ammo skyldes at du har 1.4 patchen, den inneholder svært mange bugs. Er vel bare er en beta versjon... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 okei.. Men, siden jeg har ATi så er den 'beta -patchen' eneste måte for meg, per nå, å få HDR? Eller finnes det noe annet der ute, som jeg kan prøve? Noen rykter om noen offisiell patch? Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 legg inn alle patcher untatt 1.4. 1.33 er vel den siste og da holder det med at du skriver den kommando linja i consolen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ..hvis du tenker på den \r_HDRRendering 1 -greia, så tror jeg det bare gjelder for nVIDIA -kort.. Har ikke funket hos i hvert fall.. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 hva med å prøve r_hdrrendring 0-11 (7 er best) 5753078[/snapback] Prøvd det? Kommandoen blir da... r_HDRRendring 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå