ATi-Radeon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 http://www.ebaumsworld.com/theinternet.html der er videoen.. Her er spørsmålene: Ser jeg riktig om jeg ser en XP bakrund på en av pcene bak han ene mannen sånn ca litt etter at halve filmen har gått? Er det "from some one in oslo" de sier når det vises ett svenskt flagg? Internett har utviklet seg iafall :-) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Ser jeg riktig om jeg ser en XP bakrund på en av pcene bak han ene mannen sånn ca litt etter at halve filmen har gått? 5739706[/snapback] Ligner helt j'vli, men:P Er det "from some one in oslo" de sier når det vises ett svenskt flagg? 5739706[/snapback] HAHA, de gjør vist det Endret 12. mars 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Mener du at filmen skulle være laget for ikke så lenge siden? Synes ikke det lignet spesielt på en XP-bakgrunn. Tror de sier "From Stein in Oslo", flagget er fremdeles feil. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 :-) = I am kidding :-( = I am serious Ah, nå vet jeg hva det betyr. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Haha, kjempemorsom film. Sikker på at den bare er 10 år gammel? Den så eldre ut. Ganske stor tabbe forresten med svensk flagg på "Stein in Oslo" Synes også det lignet på "bliss" fra windows xp i bakgrunnen der, men det hadde sikkert bare med den dårlige oppløsningen på videoen å gjøre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 den filme er like morsom hver gang jeg ser den :-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå