Gå til innhold

Amobil.no er lansert!

SiR0

Anbefalte innlegg

Da har Hardware.no-nettverket endelig fått lansert en ny mobiltelefon-side. Amobil.no skal tilby daglige nyheter angående både mobiltelefoner, PDAer og MP3-spillere, i tilegg til tester av produkter fra disse kategoriene. I tilegg til dette har vi både bruktmarked, diskusjonsforum (dette), prisguide og SMS-tjenester i form av ringetoner og logoer.

Så da er det bare å gå inn på Amobil.no, så håper jeg dere liker hva dere ser! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-23 16:46, skrev ZeR0:

Korrekt. Vi ønsker ikke på noen som helst måte å bevege oss utenfor lovens grenser, jfr retningslinjene for forum.

Hvordan kan dere da linke til en site (nokiaflashing.tk) som tilbyr opplåsing av operatørlåste telefoner, samt endring av IMEI? Tviler på at dette er innenfor lovens grenser.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 17:43, skrev tbone:

Hvordan kan dere da linke til en site (nokiaflashing.tk) som tilbyr opplåsing av operatørlåste telefoner, samt endring av IMEI? Tviler på at dette er innenfor lovens grenser.

Endring av IMEI er ulovlig, derfor håper jeg at du ikke misforstår det som står på siden min. Det står i parantes "ved reparasjon", dvs endre tilbake til den opprinnlige IMEI'en etter å ha flashet telefonen.

Jeg skjønner at det kan misforstås, så derfor har jeg fjerne det punktet nå.

www.NokiaMobil.tk

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-09-23 22:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...