Glufsa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 den selges på psdata http://www.psdata.no/ps.asp?it=128886&mlevel= Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei. Har bare skumlest gjennom her, men så ingen som nevner det jeg skal nevne; Har selv et kabinett med 25 cm vifte i sidedøren og denne fungerer som rene støvmagneten i mitt tilfelle, har demontert viften og har etter dette 0 støv i kabinettet, men før var det FULLT av støv. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei.Har bare skumlest gjennom her, men så ingen som nevner det jeg skal nevne; Har selv et kabinett med 25 cm vifte i sidedøren og denne fungerer som rene støvmagneten i mitt tilfelle, har demontert viften og har etter dette 0 støv i kabinettet, men før var det FULLT av støv. 7809474[/snapback] tråden er tilnærmet ett år gammel, men kan sikkert være greit for nye lesere å få vite at det ikke er så "kult" å ha en 25 cm vifte i siden. Ikke bare er det en enorm støvmagnet, men den gigantiske åpningen gir null støyisolasjon. Det blir nesten det samme som å ha sidedøren åpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå