Gå til innhold

thermaltake armor nå med 25 cm vifte på siden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting anngående kjøling:

Det vil jo passe perfekt med den 25cm vifta, den blåser rett på 12cm vifta på big thyphoon`en.. God kjøling på cpu der. ;)

Det er ikke sikkert nett butikkene har begynt å selge den med den døra enda, det er jo ganske nytt..

5740233[/snapback]

men lurer på om det blir noe bråk når 25 cm vifta treffer den vifta som blåser omvendt vei, men kommer nok til å kjøpe den, men tror dere at vis jeg foreksempel gikk til ps østereng og spurte om de kunne bestille den, at de hadde fått tak i den, har 10 % der og slipper jo frakt så blir jo billigere

5741483[/snapback]

Vifta på Big Typhoon blåser MOT kjøleren den da, ikke FRA? Min blåser vertfall MOT kjøleren.

Digg kabinett da, god plass og greier. Kompis av meg har kabinettet, gamle versjonen=) Skulle gjerne hatt dette her!

Lenke til kommentar

Har Armor selv. Et helt utrolig kabinett, god plass til alt hva du ønsker. Jeg har 4 harddisker og har kjøpt en ekstra harddiskboks som settes inn i kabinettet. Jeg bruker 2 12 cm North vifter foran hver harddiskboks. Det ser sinnsykt bra ut når pc-en er på. Har også satt inn en Thermaltake BigTyphoon cpu-vifte, ingen problemer.

Lenke til kommentar

kjøp nå dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=STCT01&mcat=c433

så tar du vekk den "nettingen" som er i midten på døra der, så stapper du i denne: http://www.clasohlson.no/images/products/N...6-30_080704.jpg

den skal passe akkurat... vifta flytter 500m2/time på max. 36dB ved 1300 o/min

da har du kjøling...

kabinett: 1300,-

vifte: 1000,- (kost på den en boks med spraylakk også)

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...