Tøyte Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Går det ann og sett på en sperre slik at men kan bare skrive til en hd og lese fra den, men ikke slette eller flytte filene som er på den, i så tilfelle kan noen fortelle meg hvordan man i H***** får det av igjen. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Merkelig .. Er det en WD HD du har? Har ikke hørt om noe slikt før, men du kan jo prøve disse testprogrammene fra HD-produsenten. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvilket operativsystem bruker du? W2k eller Xp? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Hva har det med saken og gjøre?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Fordi at en person (f.eks. deg selv - eller en som hadde PC'n før deg) som har hatt administrator- rettigheter kan sette begrensninger på filbruken. Det spørs litt hva slags filer du har problemer med... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 vissproblemet er at du ikkje får tilgang til filene dine fordi enpersonførdeg har hatt HD en og søtte på rettigheterpå filene har eg et alternativ: -FDISK (eller dukanbruked "progge"som kommer opp under instalasjonen av win2k) slett partisjon å alt så forsvinner alt av rettigheter.. -Kim- Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvis det er dette som er årsaken til problemet ditt, så er det kjappere for deg om du vet/eller får tak i administrator- passordet, og logger deg på med dette - for så å resette brukerinstillingene. Fdisk vil selvfølgelig ordne biffen for godt - men det er jo litt drastisk da, hvis du har ting du vil berge...... Lenke til kommentar
Dator Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg har en scsi hd på den er det en egen jumper for dette, vet ikke om noen ide hd'er har noe av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå