Gå til innhold

Uhu, red ring of light på min kjære X360


bas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bas, kan jeg låne bildet ditt fra første post ?

Bare bruk det som du vil hvis du har behov for det.

 

Kjipe greier Daisy Chain, håper du får byttet den direkte i butikken uten å måtte sende den til MS, selv om MS virker til å ha en rimelig strikt policy med at butikkene ikke får blande seg inn i reklamasjoner på denne maskinen.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Jo den er jeg med på. Men jeg er mer opptatt om jeg får en ny xbox på flekken? Dette burde være en sak mellom elkjop og Microsoft, og ikke meg.

5795526[/snapback]

 

 

Hvis det blir et problem, så bruk 30-dagers-returrett-ordningen. Og når du får pengene tilbake, så kjøper du deg en ny en ;)

 

Uansett, regner med at det ikke kommer til å bli et problem. Lykke til:)

Lenke til kommentar

For de som har hatt samme problemet og sendt sin inn så kan jeg meddele at jeg fikk min tilbake ganske nøyaktig på timen 14 dager etter at jeg sendte den avgårde med UPS, så da veit dere cirka hvor lang tid det tar.

 

Maskinen funker forløpig som den skal (det lille jeg har fått prøvd den).Eneste jeg er litt skuffet over er at det er en "refurbished" maskin jeg fikk tilbake med noen riper på undersiden.Skjønner at MS vil holde kostnadene nede ved å ikke gi ut nye maskiner til alle, men da synes jeg heller man kan få igjen sin egen maskin etter at den er reparert, ikke en som noen andre har hatt før meg.Men det er nå min mening, har i hvertfall en X360 som funker igjen :)

Endret av bas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg kan også meddele at jeg fikk min X360 tilbake i går, akkuratt 3 uker etter at jeg leverte den fra meg...

Fikk ikke den samme tilbake, ny og tom harddisk var det også. Om maskinen er helt ny tror jeg ikke, den kom med noen slike beskyttende klistremerker du må ta av, men kan ha blitt festet på rett før sending (De to på HDD'en var ikke der). Har nå spilt rundt 10 timer i Oblivion, og har fått "unreadable disk" et par ganger under gameplay. Da satte jeg den på høykant, og siden har det gått bra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da er også min Xbox 360 erklært død!

 

Satt og spilte NFS i går kveld. Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart. Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen. Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket. Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den.

Hvem skal man ringe?

 

 

:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Da er også min Xbox 360 erklært død!

 

Satt og spilte NFS i går kveld. Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart. Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen. Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket. Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den.

Hvem skal man ringe?

 

 

  :cry:     :cry:     :cry:

5969995[/snapback]

 

min tok kvelden på fredag.

ring support på80014174....du får valget mellom engelsk eller svensk support

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Hmmm... Prøvde å ta ut NFS platen og starte Xbox'n opp på nytt. Da virket den plutselig igjen. Hvis jeg prøver å spille NFS så låser den seg igjen etter ca. 2-5 min, og jeg får rød lampe så lenge platen står i. Det virker som det er kun dette spillet jeg har dette problemet med.

Endret av Frezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...