Daisy Chain Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Boksen var kjøpt i dag ca klokken 17-18 i dag, så den er rett fra eska. Jeg bor i Oslo og bruker Carl Berner som min lokale elkjøp. Håper de er kule nok til å gi meg en i retur. JEg fikk ikke gleden av å boote engang..Trodde feilene var fixet nå jeg, men men.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) bas, kan jeg låne bildet ditt fra første post ? Bare bruk det som du vil hvis du har behov for det. Kjipe greier Daisy Chain, håper du får byttet den direkte i butikken uten å måtte sende den til MS, selv om MS virker til å ha en rimelig strikt policy med at butikkene ikke får blande seg inn i reklamasjoner på denne maskinen. Endret 22. mars 2006 av bas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Men uansett er det ganske rask leveringstid da? Mulig det hoper seg litt opp no,med alle som har hatt trøbbel med mars updaten da Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Akkurat nå går det ikke fort nok:) Dere skulle følt de 15 sekundene etter at pupillene mine ble bombardert av 3 røde lys. Jeg tør påstå at det var som et slag i trynet... Den hadde ikke engang hjerte til å leve i 5 minutter så jeg kunne kost meg med menyene;) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jo den er jeg med på. Men jeg er mer opptatt om jeg får en ny xbox på flekken? Dette burde være en sak mellom elkjop og Microsoft, og ikke meg. 5795526[/snapback] Hvis det blir et problem, så bruk 30-dagers-returrett-ordningen. Og når du får pengene tilbake, så kjøper du deg en ny en Uansett, regner med at det ikke kommer til å bli et problem. Lykke til:) Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kudos til Elkjøp Carl Berner! Fikk ny boks uten noen spørsmål. Dette varmet:) Håper bare denne boksen funker da Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Lykke til Daisy Chain. Den fungerer sikkert.. Akurat i tide til Oblivion;) Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Takk! Den har stått på i hele dag og null problem. Laster ned det som er av demoer:) De hadde selvfølgelig ikke Ghost Recon inne da... Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) For de som har hatt samme problemet og sendt sin inn så kan jeg meddele at jeg fikk min tilbake ganske nøyaktig på timen 14 dager etter at jeg sendte den avgårde med UPS, så da veit dere cirka hvor lang tid det tar. Maskinen funker forløpig som den skal (det lille jeg har fått prøvd den).Eneste jeg er litt skuffet over er at det er en "refurbished" maskin jeg fikk tilbake med noen riper på undersiden.Skjønner at MS vil holde kostnadene nede ved å ikke gi ut nye maskiner til alle, men da synes jeg heller man kan få igjen sin egen maskin etter at den er reparert, ikke en som noen andre har hatt før meg.Men det er nå min mening, har i hvertfall en X360 som funker igjen Endret 28. mars 2006 av bas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg kan også meddele at jeg fikk min X360 tilbake i går, akkuratt 3 uker etter at jeg leverte den fra meg... Fikk ikke den samme tilbake, ny og tom harddisk var det også. Om maskinen er helt ny tror jeg ikke, den kom med noen slike beskyttende klistremerker du må ta av, men kan ha blitt festet på rett før sending (De to på HDD'en var ikke der). Har nå spilt rundt 10 timer i Oblivion, og har fått "unreadable disk" et par ganger under gameplay. Da satte jeg den på høykant, og siden har det gått bra. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heh, for en jævla drittmaskin. Jævlig glad for at jeg bestemte meg for å vente med å kjøpe den til alle barnesykdommene er borte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heh, for en jævla drittmaskin. Jævlig glad for at jeg bestemte meg for å vente med å kjøpe den til alle barnesykdommene er borte. 5833286[/snapback] [ironi] Trådens beste innlegg. [/ironi] Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Det er jo sant da. Det er jo helt vanvittig mye problemer ute å går, mye verre enn det var med Xbox 1, eller PS2. Leste på IGN, i omtalen av Oblivion, så hadde 3 av 5 X360-maskiner på jobben dems problemer. Endret 30. mars 2006 av BTK Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har hatt Red ring nå og da, men da bare restartet jeg og den funket normalt igjen. Synd det ikke fungerer for alle. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Da er også min Xbox 360 erklært død! Satt og spilte NFS i går kveld. Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart. Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen. Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket. Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den. Hvem skal man ringe? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Dæggern' snurre! Virker som om det bare er spørsmål om tid før maskinen slokner. Gjør kanskje ikkenoe, for man får jo tydeligvis en som er mer stille... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Da er også min Xbox 360 erklært død! Satt og spilte NFS i går kveld. Etter ca. 5 min med spilling ble skjermen svart. Det var sent på kvelden så jeg giddet ikke slå den på igjen. Da jeg skulle starte den opp igjen for ca. 10 min siden, blinket det rødt i stedet for grønt i Xbox merket. Jaja får vel bare ringe mr. Bill Gates og få han til å komme å hente den. Hvem skal man ringe? 5969995[/snapback] min tok kvelden på fredag. ring support på80014174....du får valget mellom engelsk eller svensk support Endret 23. april 2006 av dudley.no Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei og hå, her går det unna Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hmmm... Prøvde å ta ut NFS platen og starte Xbox'n opp på nytt. Da virket den plutselig igjen. Hvis jeg prøver å spille NFS så låser den seg igjen etter ca. 2-5 min, og jeg får rød lampe så lenge platen står i. Det virker som det er kun dette spillet jeg har dette problemet med. Endret 23. april 2006 av Frezz Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lastet ned en oppdatering eller noe? Eller kanskje du trenger hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå