Gå til innhold

Uhu, red ring of light på min kjære X360


bas

Anbefalte innlegg

Min streiker ganske ofte, 3 red lights of death, det er en ganske bra beskrivelse.

Når jeg starter maskinen på nytt er det en svart skjerm, 3 røde lys og en sur eier.

Det har noen ganger hjulpet å starte den opp, ta ut disc-trayen sette den i igjen og starte på nytt.

Min mening er at dette problemet forårsakes av varmen.

Rommet mitt er lite, og derfor er det dårlig med lufttilførsel. Det kan være grunnen til streikingen.

Hvis dere har en vift (stor jævel til vanlig bruk, ikke til pc o.l) kan dere åpne disc-trayen og lufte inn. NB. Har ikke prøvd dette selv, har ikke hørt om noen som har, men virker ganske logisk at dette skal hjelpe.

 

P.g.a mine andre problem med 360'en skal jeg kanskje sende den inn til reperasjon, eller få ny av M$.

 

Håper dette hjelper. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er nå levert inn til UPS som sender den til Tyskland.. :(

 

Jeg lurer bare på; når jeg får en ny maskin, hvordan finner jeg da tilbake til min profil og mitt Live-gold membership og alt det der? Kan jeg bare logge inn min eksisterende profil på den nye maskinen, og så er live abonnementet knyttet til det?

Lenke til kommentar

Dette er ikke til å tro...

Kom hjem fra elkjøp i sted. Satte den flunkende nye boksen på plass. Tenkte å gi den litt tid for avklimatisere seg og bla litt i manualen.

Da jeg hadde plugget alt i og lente meg tilbake for å nyte kvelden så kommer det.

3jævlige lys!! får jo ikke boote engang før det er noe feil. Dette er så frustrerende at jeg har mest lyst til å grine! Har vært en vandrende reklameskilt for 360 i flere mnd, og dette er takken.

Er det andre som ikke fikk boote første gang? Har prøvd tipsene i tråden her, men ingen resultat!

:no:

 

edit: Strømforsyningen skal lyse oransj/gul ja?

Endret av Daisy Chain
Lenke til kommentar

bas, kan jeg låne bildet ditt fra første post ?

Ja dette var for jævlig ja! Men hvis jeg kan få ny boks på elkjøp i morgen så er det jo ikke problem. Snakker med dem i morgen, men er det andre med noenlunde samme historie å vise til? Har folk bytta på elkjøp eller må man sende den bort selv?
Har du nettopp kjøpt den kan du bytte den på 30 dagers returrett. :thumbup: Endret av Fnix
Lenke til kommentar
Du mener det funker? At de gir meg ny xbox på dagen?Det burde iallefall være slik!

5795362[/snapback]

 

tror jeg vil prøvd "vil ha tilbake pengene før 30 dagers" regla.

 

 

vist du sier du vil ha en ny i erstatning, vil nok elkjøp si at du må kontakte microsoft

5795401[/snapback]

Du har lov til å bytte den innen 30 dager samme hva grunnen måtte være. Og spesielt om enheten er defekt.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke sikker på hvor du bor og hvilke rutiner de har der, men her ville du fått en ny en etter at en tekniker hadde klassifisert den defekt. Bare husk og ha med kvitering, alt tilbehør og at den ikke er over 30 dager, for da hadde det gått som en garantisak og andre rutiner som kan ta lenger tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...