Gå til innhold

x800pro vs X800xl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takker for svarene.

 

Ser at det nevnes å åpne de siste 4 pipelines. Dette funker vel bare på agp-kort om jeg har forstått det rett...?

 

Noen som har en formening om hvor langt en kan klokke et pro kort kontra et xl kort. Pro-kortet har stock kjøling, xl-kortet har AC Silencer 5.

Lenke til kommentar

x800xl klokker jo som gærn, minst like mye som en x800pro. Men hvis du åpner valgene dine litt ville jeg mye heller gått for en x800GTO eller x800GTO2, disse to kan du overklokke, unlocke og biosflashe opp til en x850xtpe, og lengere hvis du har en god kjøler elns. Hadde jeg vært deg ville jeg mye heller gått for en av de.

Lenke til kommentar
x800xl klokker jo som gærn, minst like mye som en x800pro.  Men hvis du åpner valgene dine litt ville jeg mye heller gått for en x800GTO eller x800GTO2, disse to kan du overklokke, unlocke og biosflashe opp til en x850xtpe, og lengere hvis du har en god kjøler elns. Hadde jeg vært deg ville jeg mye heller gått for en av de.

5747282[/snapback]

 

Klokker som gærn ?

 

Hvor har du det fra ?

 

Jeg har x800xl selv, og har lest om flere som har felles mening: x800xl er ikke bra kort som kan klokke.

Fordelen med det, er at det er bruker nyere teknologi som gjør at det er kjøligere på stock hastighet\spenning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...