Gå til innhold

Hardware.no: Filmen om HW-nettverket: Hva lurer du på om HW.no?

Anbefalte innlegg

Hei

I forbindelse med filmen om Hardware-nettverket som lanseres til påske har jeg intervjuet en representant fra hver av sidene i nettverket. Ut av dette har jeg fått masse mer eller mindre interessante svar, men det er her jeg stopper litt opp. For hva er det egentlig leserne lurer på om akkurat sin "favoritt-side"?

Det jeg altså vil vite er hva det er du lurer på om Hardware.no?

Så skal vi se om vi ikke kan klare å få tatt det med i sammenhengen.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Hardware.no var "moderen" til alle andre undersider er det vel her fokuset bør være størst.

Og det jeg lurer på er:

Hit som HW.no og andre søster sidene er nå. Hvor mye er ren tilfeldighet og hvor mye var strategi og bevist tanke om hvor de som startet dette ville ende opp. Nettverket er jo nå eid av en stor mediabedrift og jeg anntar har budsjetter og inntjeningskrav osv. Er alt dette ren tilfeldighet...eller satt noen med et mål da den første siden ble lansert?

Hvis det er tilfeldig, når gikk det opp for noen at dette kan bli så mye større og hvem var det?

Og hvilken tulling var det som syntes at akam, amobil og alt med a forran er kult?

;-)

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kanskje noe om det tekniske bak HW? Og gjerne litt gullkorn o.l. fra forumet! :yes:

5934554[/snapback]

logo.jpg

0 til HW-filmen blir lansert!

Og da bli det forhåpentligvis kinovisning i Vikingskipet...

Filmen skal vist være ferdig.

Nå var ikke jeg på TG06 og vet ikke om dette stemmer, men bare til info;)

Endret av chs89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...