Gå til innhold

Siste sjanse til å gi meg et råd ;-) Kom igjen!

bendikwhist

Anbefalte innlegg

Ok...nå er jeg ca. 2cm unna å bestille meg en Compaq Evo N400c til 10.168,- +en ekstra rambrikke (som dessverre er litt dyr), så det blir 384MB ram tilsammen. PC'en har win98, men jeg skal fixe XP på den. Jeg vil ha en meget bærbar maskin, så ER dette et bra tilbud?? Bestillingen min flyr ut i løpet av mandag eller tirsdag, så jeg hadde satt pris på ALL positiv og negativ omtale om Evo-maskina i forkant :smile: Hvis MASSE folk sier noe vettugt, skal jeg love å ikke mase mer... - ...inntil jeg prøver å installere XP og evt ikke får det til :wink:

Tjohei!

Hilsen meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter de prisene jeg har sett på Compaq er ikke 10k veldig mye(for bærbar generelt også), jeg tror generelt sett at dette må være et bra kjøp omtrent uansett hvilke specs maskinen måtte ha(fant kun 410 på compaq/(NYE HP) sine sider). Det viktigste etter min mening er at du får mobil CPU slik at viften ikke går for fullt hele tiden, det kan bli noe irriterende.

Lenke til kommentar

Compaq Suger ¤%&¤ uansett :grin:

Hehe, vel det er laptob da, skal ikke si noe om notebook markedet, siden jeg ikke har hørt noe om maskinene deres der.

Jeg vet bare at det hadde vært en kald dag der nede før jeg hadde kjøpt meg en Compaq. Men så er jeg ikke akkurat veldig objektiv her heller så...

Lenke til kommentar

Jeg ville vurdert denne også:

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsinspn&v=d

Du får 14.1" skjerm og 256MB RAM og litt annet snacks for 2k mer. Dersom du velger 1 år Collect and Return(tviler på at du trenger mer) og nett-tilbudet havnet du på 10865.- med frakt for grunnmodellen med 128 MB ram.. Du kan fikse på den og få Mer RAM, større skjerm etc etc og fremdeles få en rimelig og bra maskin.

Lenke til kommentar

Nei, ikke 10k, men legger du til ett par tusen så får du en Dell Latitude C510 m/brenner til .12100,-

Den veier et sted mellom 2,38 og 2,5 kg.

Jeg har bestillt meg en slik en å vet at jeg blir fornøyd.

Jeg har tidligere hatt Toshiba Satellite og Compaq Presario som har veiet over 3,2 kg...noe som i mine øyne er altfor mye.

Lykke til med kjøpet :smile:

Lenke til kommentar

kjøp maskinen, den er lekker, har vært borti flere compaq evo maskiner, alle er lekre og stabile.

Eneste er at på evo n600 virker som om det kommer en rar suselyd fra høyttalerne, så jeg må vel sende den inn til rep. :smile: dessuten er det genialt ed 3 års garanti på dem!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 10:45, skrev Pepsi:

Nei, ikke 10k, men legger du til ett par tusen så får du en Dell Latitude C510 m/brenner til .12100,-

Den veier et sted mellom 2,38 og 2,5 kg.

Det er jo litt forskjell på dette og 1,58 kg. Hvis poenget er en så lett PC som mulig, ville jeg gått for Compaq-en.

Angående de usaklige innleggene om at "Compaq suger": Dere kan ikke si dette basert på erfaringer med Compaqs stasjonære forbruker-PC-er. Et annet eksempel: IBMs Aptiva-maskiner suger bigtime, men Thinkpad-laptoper er det beste du får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...