goggen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har en del filmer i forskjellige format jeg spiller av på tv via. Xbox. For en del av disse kommer teksten halvt utenfor bildet; er det feks. to linjer tekst, blir halve den nederste linja borte "nedenfor" tv'en. Tv'en er en 4:3. Hva er årsaken til dette, er det fila som er tiltenkt widescreen? Eller er det andre innstillinger/forhold som gjør at teksten ikke passer i bildet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kan det være feil oppløsning? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Mulig det, men er det noe jeg kan endre på i ferdige filer da? (Hvis jeg forstår det slik at det er oppløsninga i fila som menes her) Edit: Fant en funksjon i Xbox media player som gjør at jeg kan flytte tekstplassering dit jeg vil. Gjør at jeg kan korrigere alle filene med plasseringsproblemer (uten at bildet flyttes). Endret 12. mars 2006 av goggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå