Gå til innhold

Ris en forumbruker.

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste, og skal være en motvekt til tråden "Ros en forumbruker"

Jeg vil starte med å Rise Goliatmo for å i det hele tatt være med i den teite ja-til-kommunisme-og-menneskelig-tilbakeutviklings-frigjøringstråden, eller hva den nå heter. :!:

Edit: Jeg ble forsikret om at det lå en viss ironi bak tråden og trekker tilbake mitt "previous statement"

Men skjønner ikke at Nordmenn får seg til å være anti-usa!!

*klem*

Edit2: Gir hanne ris på baken for å være negativ til tråder som burde være like viktige som deres motparter ;)

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men skjønner ikke at Nordmenn får seg til å være anti-usa!

Det er da lett å skjønne, å være anti-usa er jo mote å regne her til lands.

Uansett, jeg vil rise Vt-iversen for å ha opprettet denne teite tråden, og så gir jeg en liten spank til meg selv siden jeg gadd å svare på den.

Lenke til kommentar

5738955[/snapback]

Takk! Det er akkurat det jeg vil fram til. Altfor mange hater usa kun fordi det er trendy. Vil gjerne rose deg for denne meningen, men det er feil tråd for slikt.

Lenke til kommentar

5738955[/snapback]

Takk! Det er akkurat det jeg vil fram til. Altfor mange hater usa kun fordi det er trendy. Vil gjerne rose deg for denne meningen, men det er feil tråd for slikt.

5739000[/snapback]

Det har alltid vært slik at folk hater ting fordi "alle andre" gjør det. Det er derfor så mange på dette forumet hater EA.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...