Gå til innhold

Hjelp til å finne et olympisk NES-spill.

Teds

Anbefalte innlegg

Gammel nostalgia tar igjen alle en eller annen gang!

Er på jakt etter et Nintendo-spill som omhandlet sommer olympiske leker. Det var mange grener: vektløfting, spyd, 100m, svømming og maraton for å nevne noen. Det hysterisk festlige med dette spillet var metoden å spille det. Som regel måtte man bruke en rund gjenstand (det ble som regel en lypsyl :p) Denne måtte kjøres så fort så mulig over A og B slik at figuren løp. På 300m hekk, kunne dette blir faktisk ganske slitsomt, men festlig. Husker også godt maratonet der man skulle justere hastigheten så løperen holdt gjennom hele løpet. Min strategi på slutten var alltid full spiker inn til mål, noe som førte til en enorm fart og en god porsjon latter.

Nå vil kanskje mange si Track & Field 1 eller 2, men jeg har sett bildene og det er (dessverre) ingen av dem.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker det var et slikt spill på NES som jeg spilte sykt mye. Mulig vi tenker på samme spill. Var personene veldig tykke/store? Men 300 meter hekk var det ikke på det jeg tenker på. Kun 110 meter hekk. Husker jeg var helt rå på trykkingen =) Jeg lånte bort spillet mitt og har aldri fått det tilbake. Ikke aner jeg hva det heter heller. Lurer på om coveret var blått.

Lenke til kommentar
Kan det være Gold Medal Challenge `92    o_O ?

5739395[/snapback]

Det var det spillet ja!

Takker så meget! :w00t:

Jeg husker det var et slikt spill på NES som jeg spilte sykt mye. Mulig vi tenker på samme spill. Var personene veldig tykke/store? Men 300 meter hekk var det ikke på det jeg tenker på. Kun 110 meter hekk. Husker jeg var helt rå på trykkingen =) Jeg lånte bort spillet mitt og har aldri fått det tilbake. Ikke aner jeg hva det heter heller. Lurer på om coveret var blått.

Ja, etter så lang tid kan jeg ikke huske om det var 300m eller 110m :tease:. Men usedvanlig morsomt var det. Må gå til anskaffelse av denne juvelen igjen!

post-55354-1142152280_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...