walestr Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei Har bestillt Plextor 24x ....virker den/støttes denne av Roxio...easy CD creator & WinOnCD ? Noen som kjennerr til dette....(har kjøpt bulk...uten software regner jeg med) Har easy CD 5 Pl & WinOnCd Roger [email protected] Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg har ikke testet min Plextor 24x med de programmene du viser til men det vil forundre meg stort om de ikke støtter den. Jeg har testet Plextor'n min med følgende programmer uten noe som helst slags problemer : 1. Nero 5.5.6.4 2. FireBurner 2.1.2 3. CloneCD 3.2.2.1 Av disse kan jeg anbefale deg Nero som det absolutt beste brenneprogrammet, unntatt på cd-kopi da er CloneCD best. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Plextor rules! Har den samme brenneren og benytter Nero, CloneCD, BlindSute. Brenneren rapporteres som ukjent for de to siste, men fungerer som en drøm. BlindSuite er en liten luring som fikser det meste. Yoda Lenke til kommentar
walestr Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 HEI Fant det ut i dag....Brenneren dukka opp og den var brukandes under Easy CD 5.x Og WinOnCD 3.8 PE CDRWin kjente også brenneren....og Nero som dere sa. Roger [email protected] Lenke til kommentar
Rash Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg har også Plextor24x og verken Nero og Easy Cd Creator (platinum) støtta denne brenneren..MEN det har vel en del med versionen å gjøre..?? http://www.plextor.be/English/technical/recsoft.asp? sort_by=Manufacturer&Model=PX-W1610TA her finner du alle brenneprogram som funker med brenneren... Rash#1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå