eXa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 hei, har disse to blokkene, og lurte på hvilken som er best? dvs bigwater blokka vil få større nipler slik at 10mm OD slange passer! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 waterchill antarctica (vet ikke om det er den du tenker på) er veldig bra mener nå jeg. Er superfornøyd og tror den holder høyere standard enn bw blokka! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 nei den orginale waterchill blokka... hadde det hvert antarctica hadde jeg ikke hvert i tvil! men tror bw blokka blir en del mer restriktiv en wc blokka... men bruker wc blokka, og bytter den ut seinere med swiftec apogee seinere.... Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg trodde var BW vannblokk var en god måte å skaffe seg lekkasje på (sitter her med q-tec PSU, da) Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 hvorfor det? (ja jeg har lest om alt det der...) blokka mi er fin den! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Min blokk er også fin etter et drøyt år i aktiv tjeneste Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Min blokk er også fin etter et drøyt år i aktiv tjeneste 5819595[/snapback] Min også Er vel gjerne sånn at man hører mye om de små feil, og lite om ting som bare virker. Kan jo tenkes at montering spiller en bitteliten rolle. BW er jo mere på amatørnivå i forhold til de med større prislapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå