TST Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Historien utspiller seg i 1930-årene. To mafia-gjenger kontrollerer store deler av den lille byen Lost Heaven. Disse to gjengene kjemper begge om herredømme., og ut i fra dette har vi et greit utgangspunkt for et flott spill. Litt monotont til tider, men likevel ganske underholdende på en sen høstkveld. Ble du hekta på Grand Theft Auto 3 er dette definitivt noe for deg. Les hele omtalen Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Fin omtale, du skriver at du håper det kommer en mp versjon av mafia. Jeg mener og ha lest flere plasser at det kommer etterhvert en multiplayer patch til det eksiterende mafia spillet. Noen andre som har hørt dette ? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jøss håper det er sant! Ble veldig skuffa at det ikke var, men forstår godt hvorfor det ikke er :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Minner meg om GTA 3 og multiplayer. Kommer jo aldri. De reklamerer med multiplayer på PC versjonen, også gir de ut et spill uten, og sier det kommer i en patch senere. Samme gjelder Heros Of Might & Magic 4. Det er rett å slett fordårlig. Men Mafia multiplayer hadde vært kult. Lenke til kommentar
Mass Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Vil Mafia fungere på mitt stabile Hercules Kyro2 64 mb grafikkkort? Hvis ikke så må jeg kjøpe nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Hans Roger Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Kjempe bra omtale! Veldig detaljert og oversiktelig! Skal følge mye med på http://www.gamer.no heretter. Ca hvor lang tid tar det fra spillet er ute på markedet, til dere anmelder det? H.R. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 en goood stund :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 23:05, skrev Hans Roger:Ca hvor lang tid tar det fra spillet er ute på markedet, til dere anmelder det? Vi får spillene senest dagen før lansering i Norge. Så skal det spilles grundig igjennom før en omtale skrives. I tillegg er vi underbemannet (benytter igjen anledningen til å minne folk på å søke på jobb hvis de føler seg kvalifisert) og vi har en mengde spill (ikke bare blockbustere) å ta oss av, så det kan av og til ta litt tid. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 18:44, skrev Mass:Vil Mafia fungere på mitt stabile Hercules Kyro2 64 mb grafikkkort?Hvis ikke så må jeg kjøpe nytt skjermkort. Det oppfyller jo minimumskravene så det skal nok fungere. Hvor godt det fungerer er en annen sak. Lenke til kommentar
Mass Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 vel-vel, jeg tenkte mer på dette med T&L (Texture and Lighthing) som mitt grafikkort ikke støtter i det hele tatt. Leste blandt annet at 1956 Battlefield ikke støtter mitt skjermkort siden det bruker T&Lighthing. Det er jo trasig og trist, siden jeg ellers er meget fornøyd mitt videoapparat-adapter. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg