Deadringer Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Heisann. Siden jeg formaterte pc'en og reinstallerte hl2 m. cs:s har jeg hatt problemer når jeg har spilt alene i en offline game mot bot's. Latency vises mellom 5(normalt og laggfritt) og langt oppi 250. Alt over 5 er laggete og computerene beveger seg øynsynelig ikke. Altå ståt altså i heng. Jeg har prøvd å reinstallere, samme problem. Dette er rart da jeg før kunne kjøret spille med samme instillingene som nå med maks antall bot's uten serlig problemer, men slik det er nå(uansett hvor mange bots jeg velger å ha meg) fucker altså spillet seg til. Noen som har et forslag for hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har du lagt inn alle drivere å nytt? --- OT: Jeg likte den nye avataren din Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) prøv www.download.com[/url] og last ned anti virus og scan maskinen =P 5737975[/snapback] Eller kanskje si hvilken han burde bruke. Anbefaler deg å bruke avast! eller AVG. Endret 11. mars 2006 av Alastor Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 "og last ned antivirus" Må være dagens? Tror nok headdie har scanna maskinen , eller så var det kanskje en grunn for at han nettopp formaterte? ----- Men, godt forslag, men det var ikke utdypende nok. Headclever: Du kan jo sjekke om det er spyware/virus du sliter med, ta turen innom sikkerhetsguiden som er sticky i windows.katogorien. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 OT: Jeg likte den nye avataren din 5737941[/snapback] OT: Og jeg liker din Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Har du lagt inn alle drivere å nytt? 5737941[/snapback] Alle drivere er inne, ferske og oppdaterte Virus tviler jeg sterkt på, da dette er en clean windows install, hvor alle disker ble formater. Men jeg får ta et ekstra scan bare for sikkerhetsskyld Btw: Takk for det. Liker avataren jeg også Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Headclever: om det er clean innstall, og du har antivirus, og antispyware osv inne, og TP-kablen var ute mens du tok clean-innstall, så har du ingenting å frykte. Gjorde akkuratt det samme i dag, på en P3maskin. Faktisk den jeg sitter på nå, siden min pc har tatt kvelden for godt. Jeg kan faktisk ikke hjelpe deg videre, om du har prøvd alt jeg har sagt. Lykke til Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hvilken type botter bruker du? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Siden han spiller CS:S så vil jeg tro at han spiller mot standard-botene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Drivere er vel noe av det jeg ville sjekka ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå