bromlefar Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Heisann! Jeg har ett problem med att jeg kun har lyd i en av høytalerene. Jeg har prøvd og koblet den ene høytaleren uten lyd i kontakten der den h♥ytaleren mned lyd er tilkoblet og høytaleren fungerer. Hva kan dette være når selve høytaleren er iorden? Håper noen av dere har noen tips og komme med. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hvor kjører du lyd fra? Hva slags hovedkort har du? hva slags høytalere er det? Lenke til kommentar
bromlefar Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har realtek ac 97 lydkort og micronics høytalere med subwoofer. Høytaleren fungerte fint i starten. Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Gå inn i volumkontrolleren og sjekk at Balance står midt i. Volume Balance Lenke til kommentar
bromlefar Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har prøvd det uten att det nytter men det rare er att lyden på den høytaleren som fungerer blir bare litt svakere når jeg svitsjer over. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Nyere lydkort har alltid et større kontrollpanel som stiller om en hel masse. Sjekk det. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har du testet at lyd kabelen virker som den skal? Kanskje den har fått en trøkk og du må bytte signalkabel... Lenke til kommentar
bromlefar Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Fant feilen, og den var litt dumm egentlig. Ledningen var ikke skikkelig i kontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå