Gå til innhold

Satse på 939 eller Pentium M?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal starks kjøpe ny pc, og da lurte jeg på om det er lurest å satse på et 939- eller Pentium M-basert hovedkort? Pc'n skal hovedsaklig være til spilling. Vist dere trenger å vite noe mere info, bare spør.

Å btw, jeg skal kjøre CPU'en ilag med et 7900GT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror P-M ikke er like bra i alle spill, det tryggeste er nok å satse på et s939 system, da gjerne med en DC prosessor.

Men de som har P-M kan nok si fra om den sliter i noen tilfeller, eller om det er bare jeg som innbiller meg.

edit: du må huske at p-M "må" klokkes en del..

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Her er det bra å satse på AMD S939, leste nylig en test hos PCWorld Norge, hvor man sammenlignet ytelse. AMD vant stort sett, det eneste som Intel slo AMD var på videoredigering.

Anbefaler AMD på det sterkeste. Har selv kjørt AMD siden K6 kom i sin tid.

Lenke til kommentar
Her er det bra å satse på AMD S939, leste nylig en test hos PCWorld Norge, hvor man sammenlignet ytelse. AMD vant stort sett, det eneste som Intel slo AMD var på videoredigering.

Anbefaler AMD på det sterkeste. Har selv kjørt AMD siden K6 kom i sin tid.

5737863[/snapback]

Nå snakket ikke trådstarter om desktop serien til Intel, men om p-m. Kan ikke se at p-m var med i testen hos PC World Norge.

Uansett; jeg ville valgt en dual core, f.eks en Opteron 165.

Lenke til kommentar
Grattis! Hvilke spill kommer du til å spille? Husk å stille inn affinity til f.eks core0 når du skal spille et spill som bare støtter èn kjerne.

5755453[/snapback]

Takk! Jeg skal spille for det meste BF2, og litt cs. Er ganske usikker på om pc'n takkler cs :tease: neida, men gleder meg sinnsykt til jeg får den! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...