And.rs Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har hatt veldig store problemer med oppkobling til live i dag da jeg hele tiden hopper ut rett etter at den har koblet seg opp. Først tenkte jeg det hadde noe med at jeg ikke har betalt for en ny måned enda, men har nå gjort det og problemene er der enda. Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Fungerer fint for meg...kanskje du må vente litt til de får oppdatert betalingen din. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har hatt veldig store problemer med oppkobling til live i dag da jeg hele tiden hopper ut rett etter at den har koblet seg opp. Først tenkte jeg det hadde noe med at jeg ikke har betalt for en ny måned enda, men har nå gjort det og problemene er der enda. Noen andre som har problemer? 5737809[/snapback] Prøv å gå inn i menuen og "reparer" eller teste oppkoblingen, hva for slags feilmedling får du da hvis det ikke funker? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Har hatt veldig store problemer med oppkobling til live i dag da jeg hele tiden hopper ut rett etter at den har koblet seg opp. Først tenkte jeg det hadde noe med at jeg ikke har betalt for en ny måned enda, men har nå gjort det og problemene er der enda. Noen andre som har problemer? 5737809[/snapback] Prøv å gå inn i menuen og "reparer" eller teste oppkoblingen, hva for slags feilmedling får du da hvis det ikke funker? 5737903[/snapback] Har prøvd det, men den finner ingen feil, ellers fungerer alt trådløst utsyr i huset som det skal. Er mulig at det er som wangen360 sier, at betaling osv må registreres og at det tar litt tid. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Tror ikke det har noe med betalingen å gjøre.. Da ville de vel ha kuttet deg helt. Kanskje Internettleverandøren din har en dårlig dag? Hvis du bruker trådløst nett, kan du også prøve med kabler for å sjekke om det trådløse fungerer som det skal. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 du vil mota en mail med godkjennelse fra xbox suporter team (eller roboten dems da) som sier at du har utvidet live abonentet ditt. Hvis du ikke har fått denne og det fortsatt står på live abonentet ditt (market place /abonement (eller noe sånt)) at du bare har det du har hatt før og at liveabonentet har gått ut kontakter du xbox live suporterteam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå