Patience Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel.. ikke ikke ikke ikke ikke ..betal på forhånd.. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Ble forsøkt svindlet på Qxl for ett par år siden av en såkalt superselger som var godkjent av qxl bestilte i postoppkrav men det var slettes ikke den mobilen jeg hadde bestilt heller en vanlig bord telefon hadde flaks siden når jeg hentet den på posten pakket jeg den opp med det samme og så fort at det var feil og dama i skranken hadde ikke tatt pengene jeg la på skranken , vet at det hadde vært masse stress hvis jeg ikke gjorde noe så jeg tok pengene og sa denne pakken var ikke til meg nektet på at det var mitt navn som sto på pakken selv om jeg hadde skrevet under med det navnet er det ulovlig å advare hva han kaller seg på finn.no ? er jo ikke en uthenging men en advarsel at det kanskje ikke er så lurt å kjøpe av denne selgeren Endret 13. mars 2006 av mrfitness Lenke til kommentar
pertm Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel.. ikke ikke ikke ikke ikke ..betal på forhånd.. 5745754[/snapback] Det gjelper ikke så mye hvis det sendes i postoppkrav heller.For da må du betale før du kan åpne pakken og ser at det er en murstein og ikke en mobil du har fått. Det emeste er at senderen må bruke litt penger på å sende pakken. som han får tilbake. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Virker jo som det sikreste er å handle nytt utstyr, sjansen for å bli svindlet er mye mindre fra webshopper en fra private virker det som. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 webshopper selger som regel nye saker, hos privatfolk er det gjerne brukte og billige saker det er snakk om. Uansett det er veldig kjipt å bli lurt, har heldigvis holdt meg til oslo området og levert/kjøpt ansikt til ansikt. Lenke til kommentar
bob999 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) WOOHOO!! Da var, mirakuløst nok, pengene på konto... Noen ganger nytter det å stå på litt. Endret 13. mars 2006 av bob999 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer! Han har sikkert lest tråden din og fått kalde føtter. Lenke til kommentar
bob999 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer! Han har sikkert lest tråden din og fått kalde føtter. 5747271[/snapback] Jeg mistenker det ja. Det lå plutselig en PM til meg i natt, som sa at pengene var overført, og burde være på konto i dag. Da er ihvertfall jeg en happy camper resten av dagen. Takk for all støtte, og gode ideer til løsninger. Bob Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Og da stenger jeg denne tråden siden den egentlig er feilpostet, og saken nå er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg