Pc Lynet Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei Har en pc 1 som nekter å boote. Har også heldvis pc 2 som virker. Mitt spørsmål er kan jeg ta hardisken fra pc 1 som ikke virker å koble den til pc 2 som virker? Kan jeg få den opp i Win xp og hente ut filer? Eller forsvinner de når man bytter hd fra pc til pc? Mvh Pc Lynet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det bør fungere, det er normal prosedyre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Det vil nok gå, men du må regne med feilmeldinger med tanke på at Windowsen er innstillt på annen maskinvare. Et annet alternativ er å boote pcen med Knoppix. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ser nå at problemstillingen var litt uklar. Jeg regnet med at du mente å koble disken fra PC 1 som slave i PC 2. Hvis du derimot bare bytter ut disken i PC 2 så går det antagelig ikke så bra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 det funker fint om du bare skal hente ut filene men ikke boote fra disk 1 i maskin 2. men om du prøver å boote maskin2 med disk 1 så kan du få problemer Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Hei takk for hjelp Kobla disken fra pc1(ødelagt) til pc 2 som virker. Satte den som slave og driver nå å kopierer over filer Tusen takk for hjelp Mvh Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå