themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei, Jeg husker å ha lest en guide her på forumet, om hvilke filer du kan slette i WINDOWS-mappen. Jeg har prøvd å søkt, men det hjelper lite når jeg ikek husker navnet på guiden. Jeg har lett i hele windows katogorien, men finner den ikke. Og jeg har sjekka stickies til Windows katogorien, but i cant find it. Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) er dette kanskje du leter etter ( desverre ikke bare windowsmappe): http://www.clickopedia.com/safelydelete.php videre kan du, hvis du ikke har problemer med microsoft sine oppdateringen slette alle NtUnstall filer, blir fort MB ut av disse. lykke til Endret 11. mars 2006 av gaggen Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Mener å ha sett en lignende på forumet, men jeg har ingen problemer med engelsk, så tusen takk Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Var det denne? (Kopi av Karmacom sin guide) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå