Anthila Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har tråløst mus å tastatur med en med en bluetooth mottaker.. Spørsmåle mitt er da om jeg kan bruke denne mottakeren til å sende filer til og fra maskinen med mobilen?? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Bluetooth er jo en bluetooth, så jeg tipper ja. Kan du ikke prøve da? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 sliter litt der også..vet ikke hvor jeg finner bluetooth enheten...søkte litt og fant ut hvor egentli skulle ligge på kontrollpanelet(skrivere og andre maskinvarer, elns) , men så oppdaga jeg at det ikke finnes en slik mappe der?! Lenke til kommentar
persistent Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Prøv å sjekke under nettverk, skal vel egentlig ligge der... Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 finner ikke noe Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, det kan vel bli problematisk å bruke den til filoverføring uten riktige drivere. Jeg har en D-Link bluetooth, og den funker ikke uten drivere, så mulig du ikke får det til heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå