lokeland Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Harddisken min lager en lyd som minner om et flatt dekk i sakte fart. Hva burde jeg gjøre? Har ikke gjort noe med en i det siste, untatt å reformatert den. Harddisken er en Maxtor 80gb IDE. Ifølge HDD Health er den helt grei og ligger på ca. 42 grader celsius.. Forresten! Nå slutta det.. Men bare for en liten stund gitt.. =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Eg ville sikra all data som ligg på den umiddelbart, ulyder frå ein harddisk er ofte eit teikn på at den er i ferd med å ta kveld. Eg hadde ein disk som begynte med ulydar, men gjorde ingenting med det den første dagen. Neste dag var disken død og alt innhold borte vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Høres ut som laggeret på disken din begynner å bli sliten. Hvor lenge den kan virke sånn er usikkert men det kan gå dager, uker, måneder eller år men å bytte den ut i nærmeste framtid er nok det tryggeste. Da slipper du plutselig å oppleve at disken er helt dø og all data på den er mistet noe som er ergerlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå