Framer Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har kjøpt Battlefield 1942. Et veldig bra spill. Men det er en ting jeg er litt usikker på. Skjønner ikke helt hvordan det funker med å ta over et flagg. Synes ikke manualen beskriver det godt nok. Har skjønt at en fiende ikke kan være i nærheten, men må en stå ved flagget hele tiden for å holde det ? Noen som kan forklare meg litt rundt dette ? -framer- Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Når du kommer nære nok et flagg, så ser du et hvitt flagg i ditt høyre hjørne (tror jeg...). Hvis det flagget er holdt av fi, så vil det på kartet gå over til hvitt en stund, og hvis du står der lenge nok (flaggsymbolet i høyre hjørne må vises hele tiden) så tar du/laget ditt over flagget. Piece of cake Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Du risikerer å bli stående ganske lenge, flagget blir ditt når din side er den eneste i området, er det en motstander innenfor "sirkelen" blir flagget hvitt. Så du må fjerne alle fiendesoldater før flagget bytter. Typisk supert når motstanderen har ett flagg igjen - hopp i en jeep, kjør inn i området og camp i et mørkt hjørne! Flagget bytter og de får ikke spawnet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå