Gå til innhold

Spill ... Husker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-24 18:03, skrev psilocybe:


fyrte opp cd-versjonen med
og spilte gjennom halvparten mens jeg var på jobb i dag :smile:


i morgen blir det day of the tentacle
:grin:

forøvrig, sjekk ut
for bøttevis med spill av fiin gammel årgang :smile:



 

WOW ante ikke at det eksisterte VDMSound! konge produkt. Lurer på om det kan fikse Ft2 på xp'en. sliter litt med lyden der. Noen som vet ?

 

Å ja "day of the tentacle" er vel det spillet jeg har led mest av i hele mitt liv. Husker jeg datt på gulvet i latterkrampe da jeg dressa-opp mumien med tenner fra hesten og hår av spaghetti :lol:

 

Det var tider : )

Lenke til kommentar

Mange gode er nevnt men det spiller som desidert har gitt meg den største spille-opplevelsen og som er det spillet som jeg mener er det beste ever er:

Indiana Jones and the Fate of Atlantis =) Groundbreaking for å si det minste =) Revolusjonerende =) Det hadde t.o.m _3_ måter det kunne løses på. Ah for et spill =))

På Amiga var det Rick Dangerous 1 og Flashback som toppa tronen og Giana Sisters på C64 =) Tanks på Zpektrum var det vel.

 

Settlers 1 aka Serf City var fantastisk =) Sam & Max Hit The Road (300x bedre en Day of The Tentacle). Full Throttle var jo superbt =) Ah mye bra.

Lenke til kommentar

Hmmm... Blir nesten litt rørt over alle disse kjempetitlene som blir nevnt i fleng i hver post.

 

Vurderer å fyre opp my old thrusted 486 ... Or better yet ... Kanskje det er på tide å teste klenodiet som ble ervervet på jobben her forleden :smile:

 

Trur dere en Pentium 120Mhz, 64MB SDRAM, AGP port og Sound Blaster AWE 32, kan gjøre vei i vellinga blandt de gamle DOS spillene eller??

 

Hmmm, gleder meg til å teste ... Ikke noen som har et gammelt AGP Voodoo kort, eller noe som kan brukes til spilling under DOS, de vil kvitte seg med? Sitter bare et gammelt ATI Mach64 kort i den maskinen serru.

 

-Neo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...