Gå til innhold

Spill ... Husker du?


Anbefalte innlegg

Vi alle husker velle Doom1 og 2, for og ikke nevne Duke Nukem 1 og 2, Det som tok av var jo DukeNukem3D, var jo ett av de mest populære spella på den tiden. Det er ihvertfall min mening om dette spillet. Jeg gjorde jo ikke annet enn å spille det. Fotball spillet i TEKST for Windows var jo ett av slagerne er ikke så mange som husker det, men det gikk under navnet WFM. Men tidene er forandret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betrayal at Krondor (Fantastisk! Spesielt for Feist fans).

Menzoberranzan

Transport Tycoon (Over serial link med en kompis - Mega!)

Jagged Alliance

Fade to Black

Bioforge

Warlords

System Shock

Master of Magic

Magic Carpet (knall i multiplayer).

Worms

Dune 2

Warcraft

Z

Command & Conquer

Ufo: Enemy Unknown/Base Defense + X-com: TFTD

 

+ mange, mange flere...

Lenke til kommentar

Hva med Gods?

Dette var et innfløkt plattfor/sidescroller på Amiga'en som faktisk skal relanseres på en eller annen gameboy-type spillmaskin nå. Dette er et spill jeg gjerne skulle spilt igjen, jeg ble aldri ferdig med det..

 

*************************************************

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.

Lenke til kommentar

Er det noen her som fikk testet Beta versjonen av Doom 1?? Det gjorde jeg og synes at den bare var KONGE, mye bedre enn det final utgaven. Mye tøffere stæsj i Betaen. Glemmer aldri når jeg ramlet over "Unholy Bible" og sånne små fine ting :smile: Husker ikke navnet på alle tingene men kan tenkes at det hadde blitt skikkelig oppstyr hvis de hadde lansert spillet med de tingen i. MEGAOKKULTE greier.

 

Var ikke noe healthpotions og sånt piss i den versjonen nei, bare okkulte ting, ei hagle og en plasmakanon ... og så klart en motorsag ... MUWHAHAHAHA!!! <--- Løpe rundt i rommet, litt rød i øynene... *kremt*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 00:21, skrev Dreadlord:

Det er jo ingen her som har nevnt Indiana Jones: Fate of Atlantis . Det var jo et knall spill


 

fate of atlantis!

 

fyrte opp cd-versjonen med VDMSound og spilte gjennom halvparten mens jeg var på jobb i dag :smile:

 

i morgen blir det day of the tentacle :grin:

 

forøvrig, sjekk ut denne forum-tråden for bøttevis med spill av fiin gammel årgang :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-24 16:34, skrev BIG_foot:

Ingenting slår Transport Tycoon DeLuxe. Spiller det time ut og time inn ennå.

så må ingen glømme Winter Games, Sim Farm. Stunts var også veldig moro. Og outrun da. Det hadde jo alle.



 

jeg er lei transport tycoon på singleplayer, men på lan så er det faktisk utrolig gøy hvis man spiller med alle settings på hard. jeg spilte det en stund med broren min endag men det bare klikket ca en halv time ut i spillet. jeg har ikke klart og fikse det, men hvis du vet om en patch eller noe så ville det vært fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...