Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hei! Når jeg har lest alle nye innlegg som er blitt postet i tråder under "Mine innlegg", så avslutter jeg nettleseren. Når jeg da kommer inn på forumet neste gang, og navigerer meg til "Mine innlegg", så viser ikonet ved siden av absolutt alle trådene under "Mine innlegg" at det er postet et nytt innlegg i tråden, noe det ikke er. Det er utrolig irriterende for da har jeg ikke styr på om det er nytt innlegg eller ikke, og jeg vil gjerne holde meg oppdatert på diverse tråder. Er det sånn for alle andre også, eller gjelder dette bare meg? Har ergret meg over dette i lang tid nå, så jeg håper på et godt svar. Espen, over og ut. Endret 11. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Er det sånn for alle andre også, eller gjelder dette bare meg?5736728[/snapback] Det er sånn her også. Jeg bruker Firefox 1.5, SpyBot og Adaware og antar det har noe å gjøre med innstillinger for coocies. Jeg har ingen løsning på dette irriterende problemet men antar at problemet ligger i programvaren her og ikke på forumserveren. Melder meg uansett på denne tråden for å kanskje få en løsning. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Ja, tenkte det kanskje hadde noe med cookies eller cache å gjøre. Jeg prøvde Opera også, men problemet vedvarer der også. Utrolig, utrolig irriterende. EDIT: Bruker forresten Firefox 1.5 jeg også. Endret 11. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
VbD Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 har også samme problemet, en delvis løsning er å ha nettleseren oppe så lenge som mulig, funker ihvertfall for meg som aldri slår av pcen (bare reboot) men hadde jo vært fint å funnet en løsning på det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Ja, nettleseren min står omtrent alltid på, bortsett fra når jeg må restarte datamaskinen pga nylig installert programvare osv, så det er sånn 50/50, men alikavel utrolig irriterende. I og med at det skjer hver gang en avslutter nettleseren, skulle en nesten tro at det har noe med cookies eller cache å gjøre? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Fant valget "Keep cookies until I close Firefox", men den er ikke valgt, så da må det enten være noen andre cookie-innstillinger, cache-innstillinger eller noe helt annet. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kanskje du kan trekke noen paralleller til denne tråden jeg startet for en tid tilbake? Mulig løsningen kan fungere for deg også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=497663&hl= Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) La merke til det samme problemer sjølv her ein dag, emnene i Mine Innlegg blir sjeldan markert som lest. Har ikkje alltid vært sånn, så eg forstår ikkje kva eg kan ha gjort for å forårsake dette. Har forresten Opera om nokon kan hjelpe der. Endret 11. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Zacka, som jeg skrev lenger oppe i tråden så har jeg allerede "Keep cookies until they expire" på, og ikke har jeg CCleaner installert, men takk for tipset. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har samme problemet (siste Opera, WinXP sp2), og bruker ikke "cleanere" av noe slag. Jeg løser det slik: Hver gang jeg skal lukke nettleseren, passer jeg på å LOGGE AV forumet først. Når jeg da logger på neste gang, er emnene 100% korrekt merket. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hm, skal prøve det nå, kommer med tilbakemelding. Uansett, er det litt kjipt å måtte logge ut for å få det til å funke, når det egentlig ikke er noen fare for at andre bruker datamaskinen osv. EDIT: Det funker her! Du er min gud Vandalen. Nå må jeg bare bli vant til å logge ut hele tiden da. Endret 11. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Dette var ein veldig tungvint måte å få forumet til å fungere på, men det funker. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Dette er en tilbakemelding til FORUM - og skal således puttes i tilbakemeldinger til forum, og ikke til hardware.no . Flyttes . Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Synes så sannelig jeg postet under "Tilbakemeldinger til forum". Det var sikkert bare en liten glipp. Uansett, er litt tungvint å bruke den metoden som er forslått, men det funker. Endret 12. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Bruk Internet Explorer. Trenger hverken å gjøre noen endringer på cookies eller logge av forumet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Tror nok ikke jeg skal fikle med Internet Explorer. Går ikke bort fra Firefox bare pga en sånn liten bagatell som lett kan omgås bare man logger av forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Internett Explorer er jo ikke så ille å bruke det, så lenge man bruker det med omhu. Men så er det jo bedre å kun bruke en nettleser om man ikke må bruke to, så der forstår jeg deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så lenge IE ikke har tabbed browsing (kommer i 7.0-versjonen), så gidder jeg ikke vurdere å bruke den hjemme engang. Det blir for tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg