Muff3 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei Jeg har en gammel pc som jeg har kjøpt av foreldrene mine, som er ca. 10 år gammel. Jeg lurer på om det lønner jeg å modde denne pcen, isteden for å kjøpe alt nytt? jeg har en kompis som bygger pc gratis for meg, men skal jeg modde den jeg har, eller kjøpe helt nytt av alt? setter pris på all hjelp og tips. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 10 år gamel pc? Vis du skal ha en bedre pc, kjøp en helt ny pc (fra internett, ikke hos elkjøp). Skal du få den til å se stillig ut, modd selv, ikke kjøp et nytt kabinnet Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 med mindre han kammeraten din kan komponere en pc til deg. send en mail til komplett eller en annen forhander og presenter ditt ønske for vedkommende. da får du et oppsett skreddersydd slik som du vil ha det. der kan du si hvor mye penger du har lyst til å bruke og hva pc skal bukes til osv..... den 10år gamle pcn din er ikke no å samle på..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå