Gå til innhold

spill skurrer hva er galt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GPU core temp ligger rundt 50/52

ambient temp ligger mellom 45 og 50

er det mye? (er celsius)

5738671[/snapback]

Skjer dette i andre spill??

Har du opplevd en høy temperatur 60-70 grader bare ett kvarter eller minutter etter start?

Dette er bare noe jeg tror kan rette opp på feilen, har du prøvd å bytte oppdaterinsgfrekvens for skjerm?

Dette kan gjøres enkelt ved å klikke på nvidia ikonet nede til høyre på menyen. Når menyen kommer opp står det på menyen oppdateringsfrekvens for skjerm.

Du kan også prøve med en annen skjermkabel...

Jeg har et nvidia 6600gt kort og jeg opplevde at temperaturmåleren viste 60-70 grader bare på 15 minutter(jeg hadde ikke spilt noen krevende spill). Jeg sendte pcen på verksted. Og når jeg fikk den tilbake sa de at kortet ikke klarte grafikktestene, altså en garafikkfeil.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

er det mye? (er celsius)

5738671[/snapback]

Har du opplevd en høy temperatur 60-70 grader bare ett kvarter eller minutter etter start?

Dette er bare noe jeg tror kan rette opp på feilen, har du prøvd å bytte oppdaterinsgfrekvens for skjerm?

Dette kan gjøres enkelt ved å klikke på nvidia ikonet nede til høyre på menyen. Når menyen kommer opp står det på menyen oppdateringsfrekvens for skjerm.

Jeg har et nvidia 6600gt kort og jeg opplevde at temperaturmåleren viste 60-70 grader bare på 15 minutter(jeg hadde ikke spilt noen krevende spill). Jeg sendte pcen på verksted. Og når jeg fikk den tilbake sa de at kortet ikke klarte grafikktestene, altså en garafikkfeil.

5752695[/snapback]

det høres ut som en god ide, bortsett fra at nå fryser pc'en seg med en gang jeg logger inn :( (alt står stille ingen loading eller noe)

det funker fint å komme inn i sikkerhets modus...kan det gjøres derfra?(er ingen systray der)

hvilken frekvens er greiest?

har brøvd på tv'en (med s-video kabel elns) og da fikk jeg samme reaksjon

MvH dudee

Lenke til kommentar

er det mye? (er celsius)

5738671[/snapback]

5752695[/snapback]

det høres ut som en god ide, bortsett fra at nå fryser pc'en seg med en gang jeg logger inn :( (alt står stille ingen loading eller noe)

det funker fint å komme inn i sikkerhets modus...kan det gjøres derfra?(er ingen systray der)

hvilken frekvens er greiest?

har brøvd på tv'en (med s-video kabel elns) og da fikk jeg samme reaksjon

MvH dudee

prøv med 60 hertz, faktisk prøv deg frem...

har du sakt til nettbutikken din at pcen din bare fryser seg når du kommer inn i windows??

Faktisk så hadde broren min et lignende problem, når vi hadde skrevet passord og prøvde å logge oss inn. Så startet pcen seg på nytt igjen, det gikk ikke å gå i sikkerhetsmodus heller...

Så vi formaterte pcen og den funket igjen..

Du kan jo prøve å ringe datakjeden, de er veldig flinke på sånt tlf 815 11 800

Men mest sannsynelig har du gjort noe med windows eller kortet er rett og slett ødelagt... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg testa kortet i går (har ikke hat tilgang til pc før nå)

det funker ikke der heller, men vi fikk bare testa en gang uten rs (der frøys d ikke), kan hende det vil fryse der og...

er denne linja gratis?

5764593[/snapback]

Hakke peiling, kansje de koster litt i minuttet da...

noe som er virkelig irriterenes er at det er stor trafikk, du kommer nesten aldri frem.

Men av og til kommer du frem med en gang. Ikke ring i 5 tida, men i 7tida eller tidlig om morgenen. Da er det som oftest lite trafikk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det funker ikke der heller, men vi fikk bare testa en gang uten rs (der frøys d ikke), kan hende det vil fryse der og...

er denne linja gratis?

5764593[/snapback]

noe som er virkelig irriterenes er at det er stor trafikk, du kommer nesten aldri frem.

Men av og til kommer du frem med en gang. Ikke ring i 5 tida, men i 7tida eller tidlig om morgenen. Da er det som oftest lite trafikk. :)

5768185[/snapback]

var skjermkortet som var gåent....

fikk nytt idag (7800gt)

Lenke til kommentar

er denne linja gratis?

5764593[/snapback]

5768185[/snapback]

var skjermkortet som var gåent....

fikk nytt idag (7800gt)

5812131[/snapback]

Bra for deg, det kortet er supert (7800gt) :thumbup: PS: Du kan vel si at du er glad for at 6600gt kortet ditt røk! Du har jo fått ett bedre kort!

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...