ugotabanana Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ville iallefall valgt en av disse 4: Hunter Rogue Warrior Warlock Disse 4 classene bruker klare seg fint i PvP Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 warrior er ikke så veldig lett visst ingen skal heale. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Få med deg en kamerat. En av dere warrior, en av dere paladin! En udødelig kombinasjon! Hvertfall veldig langtekkelig å drepe Spiller man paladin som healbot/ buffbot så gjør man det bra i pvp. Glemmer man seg og speccer 31 poeng on Ret, gjør man det dårlig. Paladin er ikke lik DPS ! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg spiller en dwarf hunter på talnivarr og synes den klarer seg greit i både pvp og i pve. Alt ettersom hva slags spillestil du har er det flere forskjellige builds som virker bra også Personlig synes jeg også det er en enorm komfort å kunne bruke pet som tank i de fleste pve-situasjoner, så man omtrent slipper dødtid (mye sta/spi). Uten pet kommer jo heller ikke hunter på skyte-avstand, og da er han ikke så sterk lengre Human warlocken jeg har på dentarg kan man vel si klarer seg godt i pvp. Regner med at den klarer seg bra alene i pve samtidig (lettere å grinde da), men har faktisk aldri spilt den uten å ha med enten warrior eller priest, så jeg kan ikke si noe sikkert. Uansett vil nok warlocks klare seg ganske bra, for det er en sterk klasse om man vet hvordan den skal brukes. Siden du skal starte alliance, vil jeg bare si én sak: human quests i starten er drit-kjipe i forhold til dwarf/gnome Kjør heller dwarf og dra ned til human-land når du er rundt lvl 20, for da slipper du unna de kjipe questene i starten. edit: når jeg sier human-land rundt lvl 20, så tenker jeg redridge mountains. Et stykke etter lvl 20 er det omtrent likegyldig hvor du drar. Endret 12. mars 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Wice Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Da starter du ally på Xavius, da skal jeg komme og Ganke deeg Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Start en face melter! (skyggeprest) Xavius er den nyeste PvP-serveren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Evt gjør som jeg allerede HAR gjort...starte Everquest 2 Har ingen kamerater som gidder å bytte server. De er alle helt oppslukt av å raide MC i 6 timer. Endret 12. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 PvP > PvE Ingen får lov til å nekte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er litt lei av å springe rundt solo også, så det hadde vært kjekt å starte på en server med noen norske som kunne forbarmet seg over en liten noob. På Talnivarr er det et skandinavisk guild med en del hjelpsomme folk Har fått litt hjelp opp gjennom tida der Bare spør hvis du vil inn.. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Skal du bli helt KRÆIZY! Så er Orc shaman valget... Det den ikke dasker er ikke verdt å daske! Kan kanskje bli litt kjedelig i lengden da det er som å spille med en GM mekka char... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 start på Laughing Skull. Har en 47 rogue der, men har pause fra WoW atm. Du skal begynne på laughing skull fordi den har det beste servernavnet ftw! Lenke til kommentar
Waffles Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Før du bestemmer hvilken class du skal ha se denne videoen. Hvis du ikke får lyst til å velge warrior etter det så er det noe galt her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Før du bestemmer hvilken class du skal ha se denne videoen. Hvis du ikke får lyst til å velge warrior etter det så er det noe galt her 5744358[/snapback] Legg da også merke til at fyren har rank 14-gear, fullt av buffs, blir healet, og har visstnok utnyttet en eller annen talentpoeng-bug. Å være warrior i battlegrounds er kjipe greier, det består hovedsakelig av charge - zerk - whirlwind/cleave/fear - dø - gjenta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Har i grunnen gitt opp det der. Begynte å spille EQ2 idag igjen, og det er så komplisert at det krever all tid for å lære grunnmomentene. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Du har ikke vurdert å teste ut en druid? Denne classen er både utfordrende og gøy å spille, med bøtter av spells og snasne buffs. I tillegg har du bear, sea lion, cat og travel forms. Spec feral og rock´n roll.=) Velger du å specce resto blir du sannsynligvis invitert til et instance få minutter etter at du logger på. Paladin er for de tålmodige. Greit du tåler juling som fy, men blir fort kjedelig å kun bruke 4-5 skills om og om igjen uten særlig motstand. Min ble parkert på lvl 43, og brukes i dag bare til leatherworking. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Bare så du har litt tilleggsinfo om pvp.. Når man hører på chan 3. (defence) f.eks. "Ganker Horde near the tower! lvl ??" så har man to valg. Unngå denne horde-spilleren, eller se det som et ekstra raid, hvor dere samarbeider om å ta ham. Det siste er faktisk litt gøy det også, og bringer ikke annet enn variasjon inn i hverdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå