Bytex Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jeg er en av de som er blitt helt utbrent på WOW i det siste. Har bare hatt Horde-chars, og aldri prøvd PVP. Eller, jeg har vel en level 18 nelf rogue, men det var ikke min greie. Så jeg tenkte å være litt "gærn" og teste dette. Har alltid vært litt redd for PVP-servere, skummelt med tanke på å bli ganka overalt og at man ALDRI vil kunne lykkes med mindre man bruker EKSAKT korrekt PVP-build for sin klasse, ellers taper man alltid i kamp med andre spillere. Er det ikke sånn? PVP gir deg minimalt med valgfrihet når det kommer til gear og talents, for du MÅ ha de samme som alle de andre, ellers blir du bare en gimp som ikke vinner noenting..eller? Hadde tenkt å prøve noe helt nytt, f.eks. en Human Paladin. Er litt lei av å springe rundt solo også, så det hadde vært kjekt å starte på en server med noen norske som kunne forbarmet seg over en liten noob. Har vært innom RP-server, men det funka ikke for meg. Jeg greide ikke å leve meg inn i rollen så godt, og sto bare fjetret når de andre arrangerte bankran i Ironforge osv. Endret 11. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Pvp servere er som pve, alle kjører pve spec om du er i et pve guild, flere som pve'r på en pvp server enn pvper Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jammen, du kan jo renne på en Horde når som helst når du er i områder utenfor dine egne startområder? Jeg er ikke i NOE guild så det er litt vanskelig å si Endret 11. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jammen, du kan jo renne på en Horde når som helst når du er i områder utenfor dine egne startområder? Jeg er ikke i NOE guild så det er litt vanskelig å si 5736684[/snapback] Ja, også? Det er jo bare morsomt å møte spillere som faktisk er en trussel mot deg selv. Kan bli litt slitsomt om motspilleren er mange lvls høyere enn deg og corpsecamper deg, men det hender svært sjelden for meg. (Det kan hende det har noe med å gjøre at jeg har mainen min logget ut i nærheten av der alten min er tho ^^) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg vil vel også ha en bakdel med at jeg ikke har noen andre chars på den servern, og dermed vil starte på 0 gold. Så jeg kan ikke stikke rett på AH og kjøpe det beste gearet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hihi, skal du være helt kreisi og hoppe over til en PvP-server, så bør ikke paladin være førstevalget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Njaa, ser jo alle whiner og syter over hvor kjedelig pally skal være..men jeg har spilt Mage i evigheter, warlock også. Priest holdt jeg ut til rundt 30, så ble det for kjedelig. Har vel vært innom de fleste klassene. Må nesten finne en jeg kan trives med selv. I wanna get kræizy! Endret 11. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Njaa, ser jo alle whiner og syter over hvor kjedelig pally skal være..men jeg har spilt Mage i evigheter, warlock også. Priest holdt jeg ut til rundt 30, så ble det for kjedelig. Har vel vært innom de fleste klassene. Må nesten finne en jeg kan trives med selv. 5736722[/snapback] Jeh, men paladin er neppe det rette valget Selvfølgelig er det verdt å prøve, jeg har også prøvd paladin da jeg var litt lei av horde, men jeg ble lei når jeg kom til lvl 26... Autoattack+seal = kjedelig i lengden. Uansett, du burde ikke bekymre deg så mye om å starte på en pvp-server, det er en vanesak, og personlig synes jeg det er veldig morsomt at det er litt "spenning" i å dra ut i contested zones ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Er Warrior no morsomt? Er ikke helt keen på spellcaster-klasser siden jeg alltid har spilt de før. Rogue var så slitsomt med counters og alt det andre rundt det. Er det sånn at det er "alt for mange" warriors så enda en blir litt ubrukelig? Endret 11. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Nja, du bør vel kanskje egentlig ikke tenke så mye på hvilke klasser det er mye av etc. Velg en klasse som er morsom, ikke hva som er ettertraktet. Det er vanligvis ikke noe problem å finne gruppe som warrior. Rogue og warrior er imo de to morsomste klassene i wow. Spellkastere blir kjipt i lengden imo, og supportklasser er ikke noe som passer min spillestil. Du er liksom litt mer "med" i actionen som foregår, står liksom ikke bare bakerst og nuker. Med abilities som Whildwind/Cleave/Sweeping Strikes (aoe dmg), intimidating shout (aoe fear), mortal strike etc kan du gjøre massiv damage (avhengig av spec) både i PvP og PvE. Prøv warrior om du ikke har prøvd enda, det er en MYE morsommere klasse enn paladin/whatever. I hvert fall imo. Endret 11. mars 2006 av Pug Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hihi, skal du være helt kreisi og hoppe over til en PvP-server, så bør ikke paladin være førstevalget. 5736715[/snapback] hva har du imot paladiner? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Paladiner er fine som healere/buffere, men skal man fokusere på PvP, er ikke akkurat paladins kjappe og effektive. Selvfølgelig, man kan jo stå vakt ved basene i AB og rope på hjelp. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Paladin er bare en teit klasse. En klasse med 2-3 bobbler som gjør dem udødelig en stund, nok mana til å heale seg selv 4-5 ganger til full HP, instant heals, heals som ikke koster noe mana, instant-full-hp heals... En stun som varer en uke... Hvem LIKER paladiner? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Paladiner er fine som healere/buffere, men skal man fokusere på PvP, er ikke akkurat paladins kjappe og effektive. Selvfølgelig, man kan jo stå vakt ved basene i AB og rope på hjelp. 5737120[/snapback] ingen andre karakterer som kan måle seg med paladin i pvp. cleanse som tar bort alt av magic, posion og diseases, mana-effektive heals, ranged stun (2 om man speccer 31 retrib), skjold som gjør en medspiller immun mot all fysisk skade, mana-billige men kraftige buffs kombinert med en overlegen overlevelsesevne gjør paladin til den klart beste PvP supportklassen. men klart, ikke alle trives i supporter-rollen, og om man vil gjøre maks dps bør man styre unna. edit: typo Endret 11. mars 2006 av Snorre123 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Paladiner er fine som healere/buffere, men skal man fokusere på PvP, er ikke akkurat paladins kjappe og effektive. Selvfølgelig, man kan jo stå vakt ved basene i AB og rope på hjelp. 5737120[/snapback] ingen andre karakterer som kan måle seg med paladin i pvp. cleanse som tar bort alt av magic, posion og diseases, mana-effektive heals, ranged stun (2 om man speccer 31 retrib), skjold som gjør en medspiller immun mot all fysisk skade, mana-billige men kraftige buffs kombinert med en overlegen overlevelsesevne gjør paladin til den klart beste PvP supportklassen. men klart, ikke alle trives i supporter-rollen, og om man vil gjøre maks dps bør man styre unna. edit: typo 5737344[/snapback] Og hvor mange paladiner i pvp utfyller rollen sin? 90% av alle paladiner jeg møter, enten det er i BGs eller outdoor PvP gjør følgende: AV: Bubble -> Løp inn -> Concecration -> Løp tilbake. Slenger gjerne en /lol emote på slike ^_^ Outdoor PvP: Stun -> Auto attack m/ seal -> Få paladin ned til 5% hp -> Bubble -> Heal seg selv -> Repeat. Paladiner blir vanligvis eid i pvp, det tar bare vanligvis litt lengre tid å drepe dem enn andre klasser. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Paladiner er fine som healere/buffere, men skal man fokusere på PvP, er ikke akkurat paladins kjappe og effektive. Selvfølgelig, man kan jo stå vakt ved basene i AB og rope på hjelp. 5737120[/snapback] ingen andre karakterer som kan måle seg med paladin i pvp. cleanse som tar bort alt av magic, posion og diseases, mana-effektive heals, ranged stun (2 om man speccer 31 retrib), skjold som gjør en medspiller immun mot all fysisk skade, mana-billige men kraftige buffs kombinert med en overlegen overlevelsesevne gjør paladin til den klart beste PvP supportklassen. men klart, ikke alle trives i supporter-rollen, og om man vil gjøre maks dps bør man styre unna. edit: typo 5737344[/snapback] Helt enig med deg der Elsker paladin, utrolig morsom både PvP og PvE, men nå liker jeg support klassene veldig godt også da:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Nuvel...det hjalp jo "mye" Menmen..si at jeg finner en klasse jeg vil prøve. Det er jo bare 200 servers å velge mellom. Hvor skal jeg dra? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Helt enig med deg der Elsker paladin, utrolig morsom både PvP og PvE, men nå liker jeg support klassene veldig godt også da:) 5737500[/snapback] "Morsom" er ordet. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 paladiner er ganske fun det men 1on1 så tror jeg det eneste jeg tar er rogues, men har PvE speced.. pvp funker vi ganske bra, men blir en supoort class der å men blessing of freedom er en drøm i WSG når en spiller har flaget Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Lag deg en gnome rogue med engeneering, herregud, det er så sykt fett. Når man har engeneering opner liksom en helt annen verden seg for deg, man kan bruke mange kombinasjoner av alt mulig. Og du skal ha rosa musefletter, vere female å kalle deg kozepuzen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå