erikoed Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har problmer med at når jeg starter maskinen og den kommer til bios bildet så vil den ikke fortsete..og jobbe. Den bare henger seg opp og jeg må restarte. dette skjer ca hver tredje gang jeg skrur på maskinen. Jeg har et msi hovedkort p4. Noe som ikke stemmer ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har du satt alt perifer utsyr riktig i BIOS? Som IDE master/slave osv Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Kom med noen flere opplsninger, f. eks hvilket OS du bruker. Har den bootet opp før? Starter den med å fortelle deg hvilke enheter som er i maskinen? Kommer "Verifying DMI pool table" eller noe sånt opp? I såfall kan det hende at noen av oppstartsfilene er ødelagt. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 overklokker du? isåfall hvor mye, og hvor høy fsb kjører du? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Sjekk at alle kort, brikker og kabler har skikkelig kontakt. Ta gjerne ut Ram for så å sette det inn igjen skikkelig godt. Spesielt flere av 168p soklene har problemer med dårlig kontakt om ikke brikken festes skikkelig (Selv om "vingene" er i lås). Eldre maskiner _kan_ også plages av irr/korrosjon eller gud_vet_hva på sokkel-komponenter, men dette løses også med en "ta ut/sette inn" operasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå