Gå til innhold

lovforslag om å straffe FØR kriminell handling utf


Anbefalte innlegg

blablabla... les de falske stereotypiene i artikkelen og det jeg quotet over. du er full av de  :sick:

5771952[/snapback]

 

:!:

 

Jeg vet ikke hva slags damer du kjenner, men om det er så ille som du gir yttrykk for synes jeg synd å deg.

 

Om jeg hadde gått på soverommet og prøvd å voldta typen min nå hadde jeg fått meg en rett høyre. Hadde ikke hatt sjangs for fem flate øre.

 

Jeg tror du vet utrolig godt hva jeg mener, men du er for stolt til å innrømme det :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror du er helt på bærtur og liten oversikt over og innsikt i andre virkeligheter enn den du ser gjennom dine øyne på dette feltet. ta en titt på quotene i min forrige post. det er vel lov å innrømme for seg selv sin manglende innsikt, ikke vær redd :D

 

forresten, det du skriver over om din type, det er en måte å voldta (kvinner er også voldlige og fysisk dominerende i forhold), en annen populær "voldtekt" er at mannen eller kvinnen sier nei uten å kjempe fysisk mot det som skjer..

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Men da er man virkelig virkelig syk i hodet, dersom man som kvinne prøver å voldta en mann, eller ett barn.

Man er syk i hodet uansett hvem hvis man voldtar noen. Poenget er at det er mulig for jenter/kvinner å voldta gutter/menn.

 

Ta f.eks han som ble "voldtatt" i Bergen, på den måten at ei dame gav han blowjob mens han sov. Stakkars  :cry:  Ei dame som hadde blitt med han hjem fra byen gav han blowjob :cry:  Det må være noens værste mareritt :whistle:

Unnskyld meg, men hva er det som får deg til å forsvare voldtekt? Ville du forsvart det hvis en mann voldtok en dame? Hvis ikke, hvorfor diskriminerer du menn på denne måten?

 

En mann får seksuell nytelse ved å putte sin inn i hennes, enten det er en voksen dame, eller for noen ei lita jente.

Voldtekt handler som regel ikke om sex, men om makt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

et lovforslag som kan straffe noen før en eventuelt kriminell handling blir for dumt. men vis det er eneste måte til å beskytte småunger så er det kanske ikke så dumt allikavel...tror ikke akkurat man får se noen uskyldige dømte pga den loven

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...