Gå til innhold

lovforslag om å straffe FØR kriminell handling utf


Anbefalte innlegg

Nå skal det bli forbudt for media å melde fotballresultater hvis man ikke har signert lukrativ avtale. Så jeg regner med at vi snart ikke får ta bilder der heller.

 

Så vi kan legge inn forbud mot å ta bilder, og forbud mot å kontakte andre mennesker, da vi mest sannsynlig vil begå kriminelle handlinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da lurer jeg på hva i allverden godt voksne mennesker skal med smågutter å gjøre?

 

 

Tja, loke sammen? Flere ganger jeg bare har hengt med voksen folk jeg har møtt. Spise kebab sammen, og bare være litt sosiale.

 

 

Så er ikke du akkurat noen jente på 14 heller, er du vel ?

 

1988, 3 år yngre enn meg.. du blir 18 i år.

 

 

Feil dato i profilen. Er 15

 

Kanskje jeg sender en PM til Mixel så går vi ut å tar en kebab? :love:

 

(for sikkerhets skyld, det ER en spøk)

5748619[/snapback]

Hmmmmm. Høres kult ut det. :p Men jeg har tross alt snakket med folka jeg har møtt i virkeligeten over ganske lang tid. Og da også snakket med folk jeg kjenner om disse personene, som da egentelig har gått "god" for dem. Ikke at det har vært nødvending, da det gjerne er hyggelige menn som dukker opp :D

Lenke til kommentar
Når en gammel gris på 40 kontakter jenter på 13-14 år på chattested er det ikke for å prate om hvordan det er å gå på ungdomskolen i disse dager.

5740239[/snapback]

Når blir en mann gris? Hva kjennetegner en "gris"? Og hva er den kvinnelige versjonene av dette kallenavnet? Og du mener vel de 13-14 år gamle horene :!: på chattestedet? Mannehat! Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Når en gammel gris på 40 kontakter jenter på 13-14 år på chattested er det ikke for å prate om hvordan det er å gå på ungdomskolen i disse dager.

5740239[/snapback]

Når blir en mann gris? Hva kjennetegner en "gris"? Og hva er den kvinnelige versjonene av dette kallenavnet? Og du mener vel de 13-14 år gamle horene :!: på chattestedet? Mannehat!

5751794[/snapback]

Purke?

Lenke til kommentar
Når bestefar (45) avtaler å møte Lise (13) , er det da stor tvil om hva han tenker på å gjøre?

5742306[/snapback]

 

Kek.

Besteforeldre til barnebarn gjør da ikke slikt.

 

Når jeg var hos mormor og bestefar, tror jeg ikke bestefar hadde slike grove tanker om søsteren min.

 

(PS: Hvis det er en gammel gris, som ikke kjenner jenta, da skjønner jeg hva du mener. Men du skrev "Bestefar" ,så da tenkte jeg på at han var bestefaren til "Lise")

5748665[/snapback]

Jeg skrev kun bestefar for å illustrere at dette var en eldre herre.

 

Men både fedre, onkler og bestefedre er truende til å mishandle sin egen datter/niese/barnebarn.

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er rart med menn som møter barn over nettet. Da er det noe som er galt med den mannen siden han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede istedet

5746053[/snapback]

 

Fordi en voksen mann snakker med et barn over nettet betyr ikke det at han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede. Og hvem er egentlig du til å bestemme hvorvidt det er noe galt med folk? Jeg er helt enig i at voksne menn ikke skal sjekke opp mindreårige over nettet, men det virker som at du skal ha det til at enhver kontakt mellom voksne og barn kun eksisterer fordi den voksne ønsker å misbruke barnet. Selv om du selv har hatt en dårlig erfaring betyr ikke det at alle menn er slik.

5748061[/snapback]

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er rart med menn som møter barn over nettet. Da er det noe som er galt med den mannen siden han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede istedet

5746053[/snapback]

 

Fordi en voksen mann snakker med et barn over nettet betyr ikke det at han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede. Og hvem er egentlig du til å bestemme hvorvidt det er noe galt med folk? Jeg er helt enig i at voksne menn ikke skal sjekke opp mindreårige over nettet, men det virker som at du skal ha det til at enhver kontakt mellom voksne og barn kun eksisterer fordi den voksne ønsker å misbruke barnet. Selv om du selv har hatt en dårlig erfaring betyr ikke det at alle menn er slik.

5748061[/snapback]

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Så hva gir deg ret til å avgjøre hva som er normalt og ikke da?

Lenke til kommentar
En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Slik verden ser ut i dag (naturens tilstand, konflikter, menneskelig "ondskap" inkl. global kapitalflyt) er jeg mer tilbøyelig å si at det er "normalen" det stort sett er noe galt med

:cry:

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er rart med menn som møter barn over nettet. Da er det noe som er galt med den mannen siden han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede istedet

5746053[/snapback]

 

Fordi en voksen mann snakker med et barn over nettet betyr ikke det at han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede. Og hvem er egentlig du til å bestemme hvorvidt det er noe galt med folk? Jeg er helt enig i at voksne menn ikke skal sjekke opp mindreårige over nettet, men det virker som at du skal ha det til at enhver kontakt mellom voksne og barn kun eksisterer fordi den voksne ønsker å misbruke barnet. Selv om du selv har hatt en dårlig erfaring betyr ikke det at alle menn er slik.

5748061[/snapback]

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Så hva gir deg ret til å avgjøre hva som er normalt og ikke da?

5752032[/snapback]

 

Å avgjøre og å bestemme er det samme. Når jeg sier at det ikke er jeg som bestemmer, sier jeg på samme måte at jeg ikke avgjør. See?

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er rart med menn som møter barn over nettet. Da er det noe som er galt med den mannen siden han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede istedet

5746053[/snapback]

 

Fordi en voksen mann snakker med et barn over nettet betyr ikke det at han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede. Og hvem er egentlig du til å bestemme hvorvidt det er noe galt med folk? Jeg er helt enig i at voksne menn ikke skal sjekke opp mindreårige over nettet, men det virker som at du skal ha det til at enhver kontakt mellom voksne og barn kun eksisterer fordi den voksne ønsker å misbruke barnet. Selv om du selv har hatt en dårlig erfaring betyr ikke det at alle menn er slik.

5748061[/snapback]

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Så hva gir deg ret til å avgjøre hva som er normalt og ikke da?

5752032[/snapback]

 

Å avgjøre og å bestemme er det samme. Når jeg sier at det ikke er jeg som bestemmer, sier jeg på samme måte at jeg ikke avgjør. See?

5752159[/snapback]

Du sliter litt med å bestemme deg? Du gir nettop en definisjon på hva som er et "galt" menneske, og etterpå sier du at det ikke er opp til deg å avgjøre hven som er gale og ikke.

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er rart med menn som møter barn over nettet. Da er det noe som er galt med den mannen siden han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede istedet

5746053[/snapback]

 

Fordi en voksen mann snakker med et barn over nettet betyr ikke det at han ikke kan relatere/snakke med jevnaldrede. Og hvem er egentlig du til å bestemme hvorvidt det er noe galt med folk? Jeg er helt enig i at voksne menn ikke skal sjekke opp mindreårige over nettet, men det virker som at du skal ha det til at enhver kontakt mellom voksne og barn kun eksisterer fordi den voksne ønsker å misbruke barnet. Selv om du selv har hatt en dårlig erfaring betyr ikke det at alle menn er slik.

5748061[/snapback]

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Så hva gir deg ret til å avgjøre hva som er normalt og ikke da?

5752032[/snapback]

 

Å avgjøre og å bestemme er det samme. Når jeg sier at det ikke er jeg som bestemmer, sier jeg på samme måte at jeg ikke avgjør. See?

5752159[/snapback]

Du sliter litt med å bestemme deg? Du gir nettop en definisjon på hva som er et "galt" menneske, og etterpå sier du at det ikke er opp til deg å avgjøre hven som er gale og ikke.

5752570[/snapback]

 

*Teskje*

 

Jeg bestemmer ikke hva som er normalt.

 

Storparten av befolkningens syn på ett punkt bestemmer hva som er normalt i ett samunn. Dersom storparten av befolkningen mente at voksne menn kunne ha småjenter på fanget hele dagene hadde ingen reagert på det, og det ville ikke vært behov for en slik lov.

 

Er du med meg her?

Lenke til kommentar
Men både fedre, onkler og bestefedre er truende til å mishandle sin egen datter/niese/barnebarn

Hva vil det si å være "truende" til å mishandle sin egen datter/niese/barnebarn? :dontgetit:

 

En som avviker fra normalen er det ofte noe "galt" med. Jeg er deimot ikke den som bestemmer hva som er normalt eller ei.

5751966[/snapback]

Aha, så alle som avviker fra normalen i samfunnet er det noe "galt" med. Da jeg var liten hjalp naboen meg og noen venner å bygge en hytte, men nå innser jeg endelig at det må ha vært noe galt med han siden han frivillig brukte sin egen fritid på noe slikt.

 

Storparten av befolkningens syn på ett punkt bestemmer hva som er normalt i ett samunn. Dersom storparten av befolkningen mente at voksne menn kunne ha småjenter på fanget hele dagene hadde ingen reagert på det, og det ville ikke vært behov for en slik lov.

Jammen, alle er jo selvfølgelig enig med deg i at voksne menn ikke skal drive og tafse på småjenter, det har jeg skrevet svart på hvitt tidligere i denne tråden også. Du trenger ikke komme med det eksempelet enda en gang, fordi det er helt selvsagt for alle at dette er galt av den voksne å gjøre. Men det du egentlig vil ha det til er at det er noe galt med alle voksne som har kontakt med barn. At alle voksne som frivillig bruker tiden sin til f.eks å hjelpe barn å bygge en hytte har til hensikt å misbruke dem seksuelt. Du nekter å godta at voksne og barn kan ha glede av hverandres selskap og kommer alltid med skrekkeksempelet om denne perverse bestefaren som lokker lille Lise med godterier for å kunne gni ståpikken sin mot henne. Slik jeg har forstått det er ditt standpunkt at alle voksne menn som tar kontakt med barn gjør det for å misbruke dem, rett meg gjerne hvis jeg har misforstått.

Lenke til kommentar
Når bestefar (45) avtaler å møte Lise (13) , er det da stor tvil om hva han tenker på å gjøre?

5742306[/snapback]

 

Kek.

Besteforeldre til barnebarn gjør da ikke slikt.

 

Når jeg var hos mormor og bestefar, tror jeg ikke bestefar hadde slike grove tanker om søsteren min.

 

(PS: Hvis det er en gammel gris, som ikke kjenner jenta, da skjønner jeg hva du mener. Men du skrev "Bestefar" ,så da tenkte jeg på at han var bestefaren til "Lise")

5748665[/snapback]

Jeg skrev kun bestefar for å illustrere at dette var en eldre herre.

 

Men både fedre, onkler og bestefedre er truende til å mishandle sin egen datter/niese/barnebarn.

5751951[/snapback]

 

 

Selv om du kanskje har opplevd noe traumatisk selv, må du ikke ta alle over en kam.

Det finnes faktisk ordentlige folk her i verden...

Lenke til kommentar
Når bestefar (45) avtaler å møte Lise (13) , er det da stor tvil om hva han tenker på å gjøre?

5742306[/snapback]

 

Kek.

Besteforeldre til barnebarn gjør da ikke slikt.

 

Når jeg var hos mormor og bestefar, tror jeg ikke bestefar hadde slike grove tanker om søsteren min.

 

(PS: Hvis det er en gammel gris, som ikke kjenner jenta, da skjønner jeg hva du mener. Men du skrev "Bestefar" ,så da tenkte jeg på at han var bestefaren til "Lise")

5748665[/snapback]

Jeg skrev kun bestefar for å illustrere at dette var en eldre herre.

 

Men både fedre, onkler og bestefedre er truende til å mishandle sin egen datter/niese/barnebarn.

5751951[/snapback]

 

 

Selv om du kanskje har opplevd noe traumatisk selv, må du ikke ta alle over en kam.

Det finnes faktisk ordentlige folk her i verden...

5755370[/snapback]

 

Jeg har aldri blitt mishandlet selv . Men dette betyr ikke at jeg har skylapper for all elendigheten andre blir utsatt for. En skal vite at ikke alle har hatt det like godt.

Lenke til kommentar
synes heller man burde ta tak i det faktum at mange smågutter tilbringer mye tid på fanget til kvinnelige "barnehageansatte"

5756498[/snapback]

 

*smekk* Nå er det litt vanskelig for en barnehagetante å voldta ett lite barn. Da skal vedkommende være svært syk i den forskrudde skallen sin. Heldigvis må man ha politi-attest for å få jobbe i barnehage. Man må ikke ha politiattest for å lokke nabojenta innomhus.

Lenke til kommentar
så det er stort sett jenter som er ofrene her? har du noen tall eller? Forresten så synes jeg at psykisk vold (fra barnehagetanter) bør bli like straffbar som fysisk vold, slik blir fordelingen mellom kjønnene i fengsel utjevnet  :idea:

5756581[/snapback]

 

Det sa jeg slettes ikke. Det er fullt mulig å voldta en gutt også, uten at jeg skal utdype det noe særlig.

 

Slik det var sist jeg sjekket har Menn utovertiss, mens damer har innovertiss. Slik jeg ser det er det mye lettere å voldta noen når man har utovertiss. Om jeg tar feil er du hjertelig velkommen til å dele dine metoder.

 

Og psykisk vold fra barnehagetaner har jeg aldri opplevd før, eller hørt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...