d2mac Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hei Har et lite problem her og lurte på om det er noen som kan gi meg noen produkt navn på mulige løsninger. Mitt problem er som følger: Hvordan kan jeg enklest overføre data mellom 2 bygninger hvor avstanden overstiger 500m? Har sett på mulige løsninger som f.eks å strekke fiber men er det noe som er enklere? Radio link for eksempel. Er det enkelte produsenter som er bedre på dette enn andre? Har fått et tips på en produsent som er som følger: ”soler”. Men ser ikke ut som jeg finner web sidene til denne produsenten. Mvh D2mac Endret 12. mars 2006 av d2mac Lenke til kommentar
sofapute Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hei ja . Jeg vil anbefalle deg og ta en titt på www.wlansupply.no , evt sende en mail til han og forklare hva du er ute etter. Han vet veldig godt hva han driver med. Evt ring til dataequipment på Bryn i Oslo. Jeg har handlet veldig mye med de, og de kan virkelig fagområdet sitt. (Som er wlan over geografiske avstander) Prisen er heller ikke veldig høy for det de leverer. Solar , er kun en kabel produsent så vidt jeg vet. De vil ikke kunne hjelpe deg med å sette opp et så lite nettverk. EDIT: Solar heter de , http://www.solarengros.no - men som skrevet over - har mine tvil på at de kan hjelpe deg med noen annet enn kabel Endret 11. mars 2006 av sofapute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå