dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 når jeg skal instalere windows xå kommer d først kontrolerer makinvareinstalasjon så blir skjermsvart å ingenting skjer , noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hakk i cd`n? Hdd som funker? cd\dvd leseren er i orden, oppdatert driver hvis du har en stein gammel leser? prøvd en annen leser? oppdatere bios? Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 ikke hakk i cd har 2 xp cd, HD er helt ny så den funker, cd/dvd funker også. men hvordan oppdaterer jeg bios?? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Og det er en orginal xp cd? alt annet er fyfy. Bios, kommer litt ann på hovedkortet, hvilket har du? Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) hehe ja d et er orginal cd jeg har :!: ,dette er hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307713 Endret 11. mars 2006 av dyretbullet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hvis det er ett nytt kort så tror jeg egentlig ikke det kan være bios, men nå ble jeg litt usikker. Ubrukt hdd? muligens noe galt med den.. Har du prøvd Ultimate Boot disk? den er gratis og har reddet meg fra mange lumske boot failure. Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 men er d mulig at jeg må sette in hovedkort cd som fulgte me når jeg slår på maskinen eller?? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) har du bygd maskinen fra scratch?.. isåfall følger det veiledning fra levrandør hvordan prosessen for instalasjon skal foregå. Endret 11. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 kjøpt privat å så har jeg bygd litt sjøl på den , lure på on d ær noe jeg må trykke in på biosen Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 når jeg skal instalere windows xå kommer d først kontrolerer makinvareinstalasjonså blir skjermsvart å ingenting skjer , noen som har noen tips? 5736177[/snapback] Er harddisk og tilkobling av den i orden? Hvordan står det til med master/slave plassering av jumper? Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 hm prøvde å koble riktig i men ingenting skjedde, harddisken står på master d er vell det den skal stå på? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 hm prøvde å koble riktig i men ingenting skjedde, harddisken står på master d er vell det den skal stå på? 5736819[/snapback] Ja, hvis det er den eneste harddisken i systemet, og den er plassert ytterst på kabelen. Har du kommet deg inn i BIOS ennå? Der kan du sjekke om harddisken er funnet. Men, kan jo være andre ting som forårsaker problemet. Hadde et likt problem på en bærbar nettopp. Da var det en flekk på XP- plata. Lenke til kommentar
dyretbullet Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 ja kommer meg inn i biosen det står at hardiskn er på master dær, har 2 xp plater å ingen av de kommer lengere en att d står kontrolerer makinvarekonfigurasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå