Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Skullcandy GI ^^ Disse er noe jeg godt kunne ha tenkt meg, men de butikkene i norge som jeg har funnet har ikke disse modellene... Noen som veit om en norsk forhandler av dem? eventuellt en billig utenlandsk side? Takk på forhånd Mvh Proppen Endret 11. mars 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 fant ut sjæl ... og de er bestilt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Snowboardshop De blei bursdags presangen min på forhånd Lenke til kommentar
laqua Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Har de på lager, og billigere HER Lise Endret 28. mars 2006 av laqua Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser at det er funnet flere svar på spørsmålet ditt, å den siste som var nemt over var billigere enn løsninga di , men skulle/måtte bare si at jeg har sett disse på en mobilbutikk i narvik og på en musikk butikk i narvik Er det et godt sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå